orhel
ScanFlyer Blue
Også Aftenpoften skriver om saken: http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article4091016.ece
Denne saken får meg til å stusse litt over hvordan media kan brukes.
Hvis Vizeum har en strategi for å fremme Norwegian som merkevare er det vel naturlig å tenke seg at Facebook er bare en av metodene.
I de siste månedene er det blandt annet i NRK fremmet nyhetsaker som jeg rett og slett vil kalle "drittpakker".
En sak jeg ble skikkelig forbannet på var da Kveldsnytt hadde som hovedsak at "SAS bryter markedsføringsloven og villeder kundene". Dette mht til punktlighet.
Hvis Vizeum er villig til å bruke skitne midler til å sverte SAS for å fremme sin kunde, vil jeg jo tro at de også kan stå bak andre svertesaker?
Hvis Vizeum er villig til å bruke skitne midler til å sverte SAS for å fremme sin kunde, vil jeg jo tro at de også kan stå bak andre svertesaker?
SAS Rute 2214 2174 40 98.2% 456 79.4% 8
Norwegian Rute 1746 1739 1 99.9% 315 82.0% 7
Ikke nok med at flyene går oftere på rute med DY, sjansen er 17 ganger større for at det faktisk går! SK blir grust på regulariteten ut av OSL.
Tja, mon tro om det holder ut april også.. sikkert bare flaks.. Gjeesp..![]()
Du mener faktisk at om det går 17 DY flighter, så er det 16 SK innstillinger og bare en SK flight som går?
Da tar jeg en skål for OSL mest punktlige enda en måned, dette begynner bli kjedelig :drink
Da tar jeg en skål for OSL mest punktlige enda en måned, dette begynner bli kjedelig :drink
Så var det bruk av prosenter og gangetabell, ikke alle som er like stødige.... ;-)
Du mener faktisk at om det går 17 DY flighter, så er det 16 SK innstillinger og bare en SK flight som går?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
DY kansellerer under 1 pr 1000 avganger
SK kansellerer over 18 pr 1000 avganger
..trykka du feil på kuleramma di eller er skjermen din for liten på mobilen? :drunk:
Ikke nok med at flyene går oftere på rute med DY, sjansen er 17 ganger større for at det faktisk går
Hvis SK kansellerer 18/1000 og DY 1/1000 er det vel fort 18 ganger større sjanse for at SAS kansellerer enn flyvning enn at DY gjør det.
Så får vi andre drekka for bedre ankomst punktlighet (som pax merker bedre) , Som noen ville si "gruses" DY med kun 8min forsinkelse, mot DY sin 1/6 time forinket.
http://www.osl.no/osl/omoss/_statist...month=4&type=A