Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvis de fantes en PPOF (Passenger Pissed Off Factor), hvor mye burde en kansellert flight vektlegges i forhold til en forsinkelse under 1/2 timen?
rimelig å tro at DY ville kommet ut med høyere punktlighet enn SK i Norge totalt sett).
Jeg regner med at pressetalsmannen kanskje ikke akkurat er en tallmann...![]()
Eurpoas mest punktlige flyselskap vet jo de fleste hvem er, og da snakker vi Ikke om hele Europa over ett år, ikke noen Avinor flyplasser i 1. mnd.
Det er mulig at er like godt å ta bort fukuset på regularitet fordi det kanskje ikke er det store skillet.
Når det gjelder forsinkelser mer enn 15 minutter, så berørte det 129 000 SAS-passasjerer, mens det hos Norwegian var 93 000 som ble berørt.
Det virker som du er så pro Norwegian så jeg gidder ikke å prøve å debattere mer med deg.
Det kan også være interessant å se på hvordan de som blir berørt av forsinkelser og spesielt kanselleringer blir berørt. Når kommer de frem til slutt-destinasjonen?
Artig å se på ankomst statistikken for f.eks OSL da
SAS 82,8% (avreise 84,9%
DY 80,8% (avreise 86,8%)
Så altså ..... ? , du er ikke fremme før du er fremme...og ikke ved avreise
Poenget er vel at det kan se ut som (jeg understreker "kan se ut som") om SAS sin regularitet er i ferd med å gjennomgå et lite kollaps.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.