Hvis de fantes en PPOF (Passenger Pissed Off Factor), hvor mye burde en kansellert flight vektlegges i forhold til en forsinkelse under 1/2 timen?
rimelig å tro at DY ville kommet ut med høyere punktlighet enn SK i Norge totalt sett).
Jeg regner med at pressetalsmannen kanskje ikke akkurat er en tallmann...![]()
Eurpoas mest punktlige flyselskap vet jo de fleste hvem er, og da snakker vi Ikke om hele Europa over ett år, ikke noen Avinor flyplasser i 1. mnd.
Det er mulig at er like godt å ta bort fukuset på regularitet fordi det kanskje ikke er det store skillet.
Når det gjelder forsinkelser mer enn 15 minutter, så berørte det 129 000 SAS-passasjerer, mens det hos Norwegian var 93 000 som ble berørt.
Det virker som du er så pro Norwegian så jeg gidder ikke å prøve å debattere mer med deg.
Det kan også være interessant å se på hvordan de som blir berørt av forsinkelser og spesielt kanselleringer blir berørt. Når kommer de frem til slutt-destinasjonen?
Artig å se på ankomst statistikken for f.eks OSL da
SAS 82,8% (avreise 84,9%
DY 80,8% (avreise 86,8%)
Så altså ..... ? , du er ikke fremme før du er fremme...og ikke ved avreise
Poenget er vel at det kan se ut som (jeg understreker "kan se ut som") om SAS sin regularitet er i ferd med å gjennomgå et lite kollaps.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.