Kreative folk og fair play...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150148434030807&set=o.140344030787
Da var den posten slettet ...... Den andre er der imidlertid fortsatt.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Kreative folk og fair play...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150148434030807&set=o.140344030787
Forumets og SAS sin egen CK har jo også gitt uttrykk for sine meninger om kritikk av Norwegian sin PRM policy på SAS sin egen Facebook side.
Forumets og SAS sin egen CK .
Hufff... plagiat?
Jaja, rutetid oppnås ved å "...UTGANGEN ER STENGT, VENTER KUN PÅ DEG!" 10-15min før avg.tid, evt å dra fra pax (offblock) 5-10 min før avgangstid...
Norwegian kjører også urent trav på andre sider av sin mediepolitikk ... Flere ansatte i deres mediebyrå Vizeum (har identifisert tre) poster 'kritiske' spørsmål på SAS-veggen og kommenterer og 'liker' hverandres tråder. Jævlig frekt!
1. Har man noe grunnlag for å tro at dette er en del av Norwegians mediestrategi?
“Vi valgte Vizeum pga deres spennende kompetansemiks, integrerte team og solide forståelse for kommunikasjon, merkevarebygging og ikke minst internettbasert markedsføring”, sier Åsta Braathen, markedssjef i Norwegian.
Dette står ihvertfall svart på hvitt sålangt idag:
SAS 45 11 76%
Norwegian 40 2 95%
:up:
Där har vi fakta på rätt sätt!![]()
Er ikke akkurat slikt. Norwegian har vridd statistikken til sin fordel, de bruker ikke ren fakta.
men når det gjelder regulariteten kan det stilles spørsmål med siden flyplassen er den med dårligst regularitet av alle SAS flyr til i Norge. Ingen konkurranse og flyplassen nedprioriteres i "nødsituasjoner"?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.