De to siste avgangene for sesongen fra Karibia til JFK i dag 1 mai.
NIH og NII lander på OSL som DY8890 og 8892 kl 04.20 mandag morgen.
Noen som vet hvorfor NIG dro hjem allerede 3. april?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
De to siste avgangene for sesongen fra Karibia til JFK i dag 1 mai.
NIH og NII lander på OSL som DY8890 og 8892 kl 04.20 mandag morgen.
Noen som vet hvorfor NIG dro hjem allerede 3. april?
LN-NGX på tur over til USA med en stopp underveis på Island. Blir vel da 6 fly i trafikk der borte, rute og charter.
Kliss like fly - hva er årsaken til at NII og NHB byttes mot hverandre?
Kliss like fly - hva er årsaken til at NII og NHB byttes mot hverandre?
Normal rotasjon, sikkert fordi at -NHB skulle på sjekk eller noe i den duren.
Godt spørsmål egentlig. Må jo koste mye å ferge fly frem og tilbake over Atlanteren.
Hvis det er planlagt vedlikehold så er det rart det ikke er tatt høyde for det og benyttet fly som er ferdig vedlikeholdt før de ferges over til USA i november.
Sikkert noen lure grunner, men for et utrent øye ser dette ut som unødvendige kostnader.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.