Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Joda det finnes, men det er langt mindre utbygd enn på andre øyer i Karibien. Du finner bare små uavhengige hoteller og selvsagt Club Med. Ellers er leie av privat hus eller leilighet vanlig for de som reiser dit.Må da være resorts på disse øyene også? Har inntrykk av at jetBlue har grei suksess med "charter-lignende" ruter til regionen.
Og på flere reisemål i nærheten går det mest i spansk![]()
Må da være resorts på disse øyene også? Har inntrykk av at jetBlue har grei suksess med "charter-lignende" ruter til regionen.
Og på flere reisemål i nærheten går det mest i spansk![]()
På Martinique er det vel bare en resort: http://capest.com. Det var nettopp mangelen på resorts og kjedehoteller som gjorde Martinique så flott, synes jeg. I stedet mange slitte og sjarmerende fiskelandsbyer og en drøss med flotte strender. Omtrent ingen kunne ordentlig engelsk.
Reiser man nordover derifra kommer man til Le Robert.På Martinique er det vel bare en resort: http://capest.com.
Norwegian skal ha pluss i boka for å bruke fantasien ihvertfall. Et strålende marked å gjøre seg kjent i og kanskje senere komme med LH flights i tillegg. I motsetning til tunggrodde selskap så hiver de seg rundt og satser. Sikkert mange her i tradisjon tro som ønsker at de mislykkes men det er nok gjort noen "under hånden" undersøkelser og jeg mener vel at det jobber like mange dyktige folk i Norwegian som i andre selskap(kanskje tom dyktigere). Selv har jeg vært endel ganger på de ulike karibiske øyer og jeg kan kun bestille øl på fransk. Det har gått meget fint med engelsk og spansk. Om 10 år tror jeg faktisk inovative Norwegian vil være en "major player" i intl luftfart hvis de fortsetter ekspansjonen sin videre. De negative kan alltids håpe på at de går dukken el gaper over for mye men selv så tror jeg dette er en sunn satsning og som sagt maken til gratisreklame som Norwegian har fått i USA skal man lete lenge etter.
LN-NIG som første fly har satt kursen mot USA og Karibien i vinter. 2 fly til følger etter i morgen.
Noen som vet om Norwegian har klart å fylle disse første flyene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.