Norwegian med Bangkok og New York fra Oslo

Status
Not open for further replies.
Ja, var vel ikke så overraskende, tross alt. La oss håpe de kommer i gang i 2010 allerede. Dette blir nok en suksess. DY vet hvordan de skal få fritidsreisende til å reise, også til steder hvor folk egentlig kanskje ikke hadde tenkt seg til å reise...

Re: Norwegian med Bangkok og New York fra Osl

Er det en stor nyhet at det søkes om slots?
De har søkt og fått slots. Samtidig som de har sagt at de ønsker å starte
flygning i 2010. Så konkrete har de aldri vært før, så dette er en stor nyhet.

Endelig long haul fra DY. Flott start på morgenen, og dette blir meget spennende. Tusen takk til martin og aftenposten for at dere deler dette en sen fredagskveld.

Noen nyhet var det vel ikke , ref E24 og andre, men et skremmeskudd mot Feel air, at DY nå vurderer oppstart 2010 og ikke 2011 som de tidligere har snakket om.

Flott at Norges mest sympatiske mann, også sørger for at nordmenn kan reise direkte ut i verden !!

Takk til Bjørn Kjos,
Jeg sier bare det samme som om Biltema, hva skulle vi ha gjort uten.

Last edited:
Noen nyhet var det vel ikke , ref E24 og andre, men et skremmeskudd mot Feel air, at DY nå vurderer oppstart 2010 og ikke 2011 som de tidligere har snakket om.

Husk at e24 lanserte deler av saken ETTER at jeg la ut tråden at en nyhet ville bli presentert i dag;)

Beklager om du føler deg skuffet P.A.VIKING, men jeg har respekt for at ikke alle synes at dette er en stor nyhet:)

Gode nyheter - regner med at det blir feed og gjennomgående reise fra "distriktene".
Da har de bekreftet det de ymtet frampå om for ikke så lenge siden - spennende tider!
Og så er det vel takk og farvel for Feel - kanskje det var deres inntreden som framskyndet det hele?!

Dette er gledelig nytt. Jeg tror fler nordmenn finner det interessant å reise longhaul når et norsk selskap har non-stop flighter ut fra OSL. Hører ofte at mange kvier seg for slike reiser pga transitt o.l som forlenger reisetiden betraktelig.

Årets nyhet er det vel ikke :) Men....oppstart i mars 2010, det er snaue 3.5 måned til. De vet ikke hva konseptet blir, de vet ikke hvilke 330-versjon det blir, og de sier det kan bli utsatt til 2011 (som det har stått om i E24 i dag). Så er dette bare nok et skremmeskudd til Feel air, og at DY egentlig ikke kommer til å starte noe før i 2011 uansett? Og dette er vel stort sett samme info som i E24 tidligere i dag, om at drømmen er 787, men at de kommer til å starte med noe annet i begynnelsen. E24 og Aftenposten er jo det samme :)

Blir spennende tider og krig på OSL i hvert fall!

Hvilken flyplass blir det da i NYC?

Jeg begynte plutselig å tenke på den flyplassen som var aktuell som low-cost-flyplass i NY. Husker ikke hva den heter i farten. Men noen på forum husker gjerne. Eller blir det en av de tre store?

Jeg håper ikke dette tar livet av thai sin rute til BKK... blir for dumt om begge går under pga for lav etterspørsel pga hverandre.... (ok... dårlig norsk)

Mars 2010 høres knapt ut, men får Kjos de nye flyene på vingene, er nok sommerprogrammet mer realistisk tipper jeg. Kjos kaster seg rundt og får ting til å skje, så 2011 er nok for lenge til ;)

De kan fly til "American Chopper Land", altså Newburgh, KSWF. Ligger vel en drøy times kjøretur nord for Manhattan, men den ligger ihvertfall i staten New York ift en viss annen plass :spin

Jeg håper ikke dette tar livet av thai sin rute til BKK... blir for dumt om begge går under pga for lav etterspørsel pga hverandre.... (ok... dårlig norsk)

Ja litt trist dersom CO og Thai forsvinner. De har jo begge et mye bedre produkt enn Norwegian.

Status
Not open for further replies.
Back