Du glemmer en vesentlig ting her: inntektene. Lufthansa har 48 C og 8 F seter som alene dekker alle kostnadene du her ramser opp. Da kan de mer enn gjerne kjøre en priskrig bak gardinen til JFK/EWR med AVOD, benplass, A380, Warsteiner, mat, 2 kofferter og cognac.
Klart at CO kjører litt høyere priser fra OSL nå som de er alene til NYC, men ved DYs inntreden vil CO gjøre det de alltid gjør i slike situasjoner: Matche prisene.. Så spørs det bare om Southwestsyndromet som herjer i Norge nå vil fortsette: DY er billigst, ikke noe vits å sjekke noen andre.
Når det gjelder DYs gebyrer og BOB kan jo ikke de hjernevaskede masser her på forumet og Propagandaministeriet til DY si "dersom du ikke trenger mat, skal du slippe å betale for det og du trenger ikke sjekke inn koffert". Disse tingene er ett must på longhaul
De beveger seg inn på verdens mest konkurranseutsatte by, så får vi se hvordan det går når DY for første gang skal konkurrere med folk som kan drive flyselskap og har tjent milliarder i overskudd siden DY startet opp