Andreas da, har jeg sagt hvilken vei de fraktes - når man bruker mellom indikerer ikke hvilken retning, hvis det hadde stått fra og til hadde retningen vært indikert.![]()
Kurt da .... trafikken går nok mest motsatt vei ...
Er det noen fare for at selv Norwegian dumper OSL, og kjører langdistanse fra CPH/ARN i steden?
Er det noen fare for at selv Norwegian dumper OSL, og kjører langdistanse fra CPH/ARN i steden?
Ja, hvis artikkelen stemmer, så starter de opp på CPH og at de kommer til å vurdere OSL og ARN senere. Folk her på berget blir vel skuffa?
Ser konturene av disse A332'ene.....naar det gjelder markedet saa er jo Norwegian en del av det stoerste "fordelsprogrammet" i Norge.....som heter "lommeboka mi"....og dette lojalitets programmet gaar paa aa vaere lojal til det som er best for meg og lommeboka mi....det finnes nok noen faa som som synes KLM og AMS er det beste i verden, men de aller fleste som velger KLM gjoer det ut fra Lommeboka mi....og disse er like lojale som en Lemur.....og vil fort bli gode DY kunder naar butikken aapner til JFK og BKK.....saa jeg tror at med det solide Bonusprogrammet Lommeboka mi og gode priser er Dy paa god vei....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.