Det som er mere interessant, hva heter neste maskin ut fra fabrikken i Seattle? NOG? NOL ?
NOL er nestemann ... ruller antagelig ut av fabrikken en gang i april ...
Det som er mere interessant, hva heter neste maskin ut fra fabrikken i Seattle? NOG? NOL ?
LN-NOO er LN-NOO, ikke N289CG lengre. Den ble painta i CHR, flydd til QLA og står der nå for pre-delivery såvidt jeg kan skjønne. Slik jeg forstår det er den ferdig malt med LN-NOO påført, men så er dette da fra diverse søk på ulike nettsider og google da men![]()
Det kan være at flåteplanen er gjort om underveis ... ?
NOG var vel opprinnelig planlagt å være en brukt maskin, mener jeg å huske ....
LN-NOx er alle -800'er ....![]()
..jeg mener også å ha lest et sted at LN-NOx serien i tillegg er leaset, dvs Not Owned. Hvilken serie blir DY's egne, med første leveranse i sensommer?
HI Gunnar:
LN-NO* = Not Ordered by DYDelivery 2008-2010
LN-DY* = -800s ordered by DY, will come with DY's customer code, from 2009 onwards
Etter en litt sök fant jeg den info som jeg var ikke helt sikkert i noen dager för.
Kay Hagby skrev i en av sine tidligere flynytt at DY har na reservert 24 stykker i LN-NO* serien. Siden LN-NOA og LN-NOK er brukt, har de alle andre. (Alfabet har 26 bokstaver, for de som er ikke helt sikker pa dette)
Dermed vil vi se en ny LN-NOR.
Her kommer listen med dette hva er offisielt alrede:
- LN-NOL fabrikk-ny fly som leies fra ILFC
- LN-NOM (SE-RHA) omregistrering due
- LN-NON (SE-RHB)
- LN-NOO (N289CG) ; (OY-SEJ) omregistrering due
- LN-NOP (*****) omregistrering due
- LN-NOQ (*****) omregistrering due
- LN-NOR +++ den 5. "ny-lease" +++
Kommer de nye 800 maskinene de skal eie selv med PTV?
Mener å huske det ble slått opp som noe stort når avtalen ble skrevet?
Og for oss som er idioter, hva er PTV ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.