Re: Legger Norwegian ned på Rygge?
Din synsing er i allefall på bærtur, da fakta er at Rygge har 2500 parkeringsplasser, og mange sikkert står parkert i 2 uker (til en pris av 850 kr pr 2 uker)
Vi diskuterer forøvrig om Norwegian trekker seg ut av Rygge, ikke hva Rygge tjener penger på.
Til sist, i et forum er det en pen blanding av synsing og fakta, hvis det er plagsomt for deg er det ingen som tvinger deg til å lese.
Har du hørt om uttrykket "kaste stein i glasshus"?Kan vi få flere fakta her enn masse synsing?
Min synsing er:
Jeg fløy ut fra Rygge på fredag, og alt av p-plasser var fullt. La oss si de har 5000 plasser a kr 100,- pr. døgn = 1/2 mill.
Og en halv mill på omsetning på tax free pr. døgn?
Da er det vel ikke Ryanair, men alt det andre Rygge må og skal tjene penger på?
Vi vet jo alle hva sinnsyke overskudd Gardermoen går med som blir pløyd ut til alle mulige distrikter istedet for å komme oss Osloborgere til gode.
Min mening: skyte på Ryanair er bomskudd.
MEN: lei av synsing fra amatører på dette forum - vil ha fakta!
Din synsing er i allefall på bærtur, da fakta er at Rygge har 2500 parkeringsplasser, og mange sikkert står parkert i 2 uker (til en pris av 850 kr pr 2 uker)
Vi diskuterer forøvrig om Norwegian trekker seg ut av Rygge, ikke hva Rygge tjener penger på.
Til sist, i et forum er det en pen blanding av synsing og fakta, hvis det er plagsomt for deg er det ingen som tvinger deg til å lese.