Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Med nærmest umiddelbar virkning fra 31 juli! Noen som vet hvorfor og hvem som tar seg av cargo delen til Norwegian etter dette?
Hvor er det du har hørt/lest dette?
Blir JetPak nå billigere med det nye samarbeidet?
Denne må du forklare?Det positive for Sas er at dette vil generere mere inntekt på vanlig flyfrakt hvor det ikke haster så mye som hos Jetpak.![]()
På OSL tar vi ikke med frakten om det vil skape mer forsinkelse en normalt.
Denne må du forklare?
Dagens!
Så dere tar det med om det bare skaper en liten forsinkelse?![]()
Sammarbeidet med road Feeders fortsetter i en overgangsfase slik at kundene ikke skal bli berørt! Det vil derfor fortsatt være mulig å sende frakt med Road feeders noen uker fremover.
Nå vet jeg ikke hvor mye frakt DY har har med før, men hvis det nå blir dyrere å frakte med DY grunnet Jetpack (sånn jeg tror det blir da det ikke blir noen annen frakt enn Jetpack produktet) så vil jo kundene fortsatt ha frakta billig .. ergo der kommer SK inn![]()
Avtalen med oss gikk ut fredag klokka 23.. ingen overgangsfase etter dette ^_^
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.