Italienere.... det er ikke for ingenting at de må ha et helt eget bookingsystem på Schiphol....Ingen brydde seg om pri boarding eller boarding-puljer på CTA selv om det ble opplyst om i slutten av juni i alle fall...
Alle fleks-billetter har det også inkludertEller om for mange betaler for det.
Joda, har opplevd det. Både meg egen buss og med buss med adskilt sone som slipper av først, men det krever mere betjening for å sture det og tar totalt litt lengere tid.Vil vel ikke funke helt ved bussgate. De første som boarder får sitteplass på bussen ut til flyet, mens alle som står i midtgangen slipper først ut av bussen og inn i flyet.
Funket ganske bra i Wien i dag. Vi hadde selv gruppe B, noe jeg ikke helt skjønner hvorfor vi hadde, fordi vi hadde vanlig Y-billett med +pakken (på OSL hadde vi samme men gruppe C).
Seterad 15-32 er gruppe B hvis jeg husker riktig
https://flysmart24.no/2018/08/09/har-betalt-for-tidlig-boarding-far-ikke-ga-forst-om-bord/Ved å betale 50 kroner åpner selskapet for at kunden skal slippe å stå i kø ved innsjekking, og komme seg om bord uten stress og mas.
Nå opplever kunder at de slett ikke får det de betaler for.
De ansatte har ved flere anledninger rett og slett droppet å praktisere ordningen. Selv om folk har betalt for «priority boarding» for å komme først i køen, blir henvist til den ordinære passasjerkøen.
A skal alltid tas først uansett, men om det bare er 2-3 stk med A så er der nok mange som lar være på gate. Om det er trapp bak så boardes B og C samtidig siden B er bak og C foran.Brukte de trapp bak? I så tilfelle så er jo pri-boardingen litt bortkastet for gruppe B og C så da kanskje de dropper det for A også.