Så de fleste halemotivene blir IKKE malt/klistret på ved Boeing-fabrikken i Seattle?
Ingen blir det. Flyene kommer fra fabrikk med hvite haler.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så de fleste halemotivene blir IKKE malt/klistret på ved Boeing-fabrikken i Seattle?
Kun den første -800'en og den første 787'en ble tatt i Seattle, men det var nok av PR-årsaker.
LN-NOL også om jeg ikke husker heilt feil?
Lurer jeg også på. Det er jo flere 787 uten tvil art ogsåHei
Har Norwegian sluttet med halehelter på sine nye B737-800w flymaskiner???
Ingen av di nye B737-800 flyene har fått halehelter.
Noen som vet???
Lurer jeg også på. Det er jo flere 787 uten tvil art også
787 maskinene skulle vært lakkert i DUB, men pga forsinkelse i leveringen rakk de ikke å lakkere alle halene der. Og med så tett flyprogram på 787 maskinene, tror jeg vi må vente lenge før de blir lakkert også er jeg redd:headbang
Men hvorfor de har sluttet å sette på halehelter på 737, ja det lurer jeg virkelig på også.
Kanskje de skal lakkere når den er inne på maintenance.
I følge flightradar så stod LN-LNC på OSL fra 9.8 til 12.8. Da ser det ut som det ble gjennomført et motorbytte i følge noen bilder på en Facebook-gruppe.
Da kunne man kanskje lakkert eller eventuelt foliert på halehelt?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.