Norwegian halehelter - hvem, hva, hvor?

Kun den første -800'en og den første 787'en ble tatt i Seattle, men det var nok av PR-årsaker.

EI-LNC and EI-LNF B788 NAX

Am I correct in thinking that EI-LNC and EI-LNF B788's of NAX still have no tail art applied?

Thank You

Terry

NAX B738's without tail art

Can anyone please confirm that the following NAX B738's DO NOT have any tail art applied, and if possible would anyone have any idea who will be painted on their tails and when?

Why also has LN-DYX been so long in having any tail art applied?

LN-DYX, LN-NGQ , LN-NGR , LN-NGV , LN-NGX , LN-NGZ.

Kindest Regards

Terry Wade

View my Norwegian Air Shuttle Blog, see link below:

http://norwegianas.blogspot.co.uk/

Can anyone please advise which tail heroes will be applied to the following NAX B738's and when? I assume these 8 aircraft are still carrying white tails?

LN-DYX, LN-NGQ , LN-NGR , LN-NGV , LN-NGX , LN-NGZ, LN-NHA , LN-NHB

Kindest Regards

Terry Wade

View my Norwegian Air Shuttle Blog, see link below:

http://norwegianas.blogspot.co.uk/

According to their spokesman, who was asked about -NIG in Aftenposten, there seems to be some uncertainty about this.

Har Norwegian sluttet med halehelter på flyene sine?

Hei

Har Norwegian sluttet med halehelter på sine nye B737-800w flymaskiner???
Ingen av di nye B737-800 flyene har fått halehelter.

Noen som vet???

Re: Har Norwegian sluttet med halehelter på flyene sine?

Hei

Har Norwegian sluttet med halehelter på sine nye B737-800w flymaskiner???
Ingen av di nye B737-800 flyene har fått halehelter.

Noen som vet???
Lurer jeg også på. Det er jo flere 787 uten tvil art også

Lurer jeg også på. Det er jo flere 787 uten tvil art også

787 maskinene skulle vært lakkert i DUB, men pga forsinkelse i leveringen rakk de ikke å lakkere alle halene der. Og med så tett flyprogram på 787 maskinene, tror jeg vi må vente lenge før de blir lakkert også er jeg redd:headbang

Men hvorfor de har sluttet å sette på halehelter på 737, ja det lurer jeg virkelig på også.

787 maskinene skulle vært lakkert i DUB, men pga forsinkelse i leveringen rakk de ikke å lakkere alle halene der. Og med så tett flyprogram på 787 maskinene, tror jeg vi må vente lenge før de blir lakkert også er jeg redd:headbang

Men hvorfor de har sluttet å sette på halehelter på 737, ja det lurer jeg virkelig på også.

Kanskje de skal lakkere når den er inne på maintenance.

Kanskje de skal lakkere når den er inne på maintenance.

Gjør nok det med 787, da dette tar 3-4 dager.
På en 737 tar dette en natt å få på, så er nok en annen grunn til at de ikke har fått på disse.

I følge flightradar så stod LN-LNC på OSL fra 9.8 til 12.8. Da ser det ut som det ble gjennomført et motorbytte i følge noen bilder på en Facebook-gruppe.
Da kunne man kanskje lakkert eller eventuelt foliert på halehelt?

I følge flightradar så stod LN-LNC på OSL fra 9.8 til 12.8. Da ser det ut som det ble gjennomført et motorbytte i følge noen bilder på en Facebook-gruppe.

Da kunne man kanskje lakkert eller eventuelt foliert på halehelt?

Nå er det vel ikke lakkeringsverksted på OSL, så det blir vel vanskelig. Dessuten er det litt utfordrene lakkere mens man skal gjøre andre ting på flyet. Foliering derimot er enklere

Motorbytte skal vel gå ganske kjapt? Så de har kanskje gjort noe annet?

Back