Norwegian går for gull

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Norwegian går for gull'

Originally posted by EB

DY! Se hva SP-Anne fikk til på kort tid vedr. EU...Der stod det norske flagget i sentrum og folkebevegelsen fulgte SP - og det er den opinionen både SAS og Norwegian lever av...
Men så hadde vi jo århundrets massesugesjon/nasjonalromatiske Lillehammer-OL i samme året.
Men er helt enig med deg at nordmenn er noe av verdens mest nasjonalistiske folkeferd.
Men at dette hjelper SAS...... KLM gjør det jo veldig bra i Norge og i tillegg "stjeler" dem skøytemedaljene som de norske gutta skulle ha.;)

Originally posted by EB

DY! Se hva SP-Anne fikk til på kort tid vedr. EU...Der stod det norske flagget i sentrum og folkebevegelsen fulgte SP - og det er den opinionen både SAS og Norwegian lever av...

Ikke helt det samme å stemme over medlemskap til EU som å velge om man skal reise eller ikke.... Om SAS fjerner en avgang til en destinasjon hvor det knapt finnes reelle alternativer (og da snakker jeg ikke om å humpe på toget eller buss i flerfoldige timer) så har vel det relativt lite å si for SAS. Man er nødt til å velge SAS om man i det hele tatt skal reise, og jeg betviler at reiselystne nordmenn lar seg stoppe av mangel på distriktsprofil hos et selskap (kanskje bortsett fra et lite blaff...).

Originally posted by TOS

Originally posted by EB

Ikke helt det samme å stemme over medlemskap til EU som å velge om man skal reise eller ikke.... Om SAS fjerner en avgang til en destinasjon hvor det knapt finnes reelle alternativer (og da snakker jeg ikke om å humpe på toget eller buss i flerfoldige timer) så har vel det relativt lite å si for SAS. Man er nødt til å velge SAS om man i det hele tatt skal reise, og jeg betviler at reiselystne nordmenn lar seg stoppe av mangel på distriktsprofil hos et selskap (kanskje bortsett fra et lite blaff...).

Helt enig - bra skrevet! Virker som om enkelte tror SAS flyr bare for å være snille.

Hvem tror det i 2004? Noen som ser spøkelser bak en hver 737?

La dem tro det da... :p

Back