• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin onsdag fra Ris

Kan du komme her også? 🫣 føles helt episk waste av en dag med sol og null vind ute. Har ikke spist siden 16 i går og tenker vente til 12 i dag for å forhåpentligvis komme over kneiken asap.

Fra å aldri ha flydd AF har man nå på 2 uker bestilt 8 turer med dem, 50% langdistanse. Greit å ha noe å glede seg til mens man ligger her 🤗
Han har heldigvis for vane og ta det som engangstilfelle, så her går dagen til å bygge Lego med et relativt friskt barn

Helt ut av det blå. Selv ikke kommandanten på Ft Bliss ble informert. Ser Delta har begynt å kansellere, de andre har fortsatt sine flighter oppført (per nå). En god del rutefly på nattstopp som nå vel er stuck ..

The truth is out there.

Og det er regnet også, så det blir nok en litt kortere morgentur enn vanli

Helt ut av det blå. Selv ikke kommandanten på Ft Bliss ble informert. Ser Delta har begynt å kansellere, de andre har fortsatt sine flighter oppført (per nå). En god del rutefly på nattstopp som nå vel er stuck ..

The truth is out there.

Og det er regnet også, så det blir nok en litt kortere morgentur enn vanlig.
Reuters melder at det kan være noe med litt drone-moro med/mot Mexico:

Buenos Dias fra morgen tåken i Lima. Har spist en bedre frokost i 21 etg, på det som må være by(delens) høyeste hus/hotell. Litt trist men også deilig å vite at neste gang jeg ligger i en seng, er det min egen, Utsjekk om 2,5 timer. Sightseeing til fots i Centro Historico. om 4,5 timer. Når flybussen går 100m fra hotellet blir det den til flyplassen, der en 737-M8 skal ta oss i sete 21A,B,C til Mexico City med avgang kl 23:00. Da forlater vi den sørlige halvkule etter 42 dager og opplever et nytt kontinent, Nord-Amerika, som blir 5te kontinent på denne turen og land nummer 12 og det seksti første landet jeg besøker.
Nå skal det etter hvert pakkes, så noe vintertøy blir med i håndbagasjen og noe av det jeg har i håndbagasjen blir tatt over i innsjekket, som sendes direkte til Oslo. I det jeg la meg i går pep det i mobilen, mail fra Aero Mexico, også MEX-AMS får vi en 3 seter alene, sete 30 D,E,F, som er 4 rader bak WC i bakre del, er der vi skal tilbringe natten over USA og Atlanteren. Plutselig ser man litt blidere på å tilbringe 2 natter på rad i et fly.
Ha en fortsatt fin dag, enten du er til lands, til vanns eller i luften.

Fikk iallefall vite i dag at Sas tok taxiregninga fra Gardermoen på 1359 kroner her om dagen. Sånn er det når man lander 0130 sterkt forsinka. Sendte inn kravet på fredag og fikk svar i dag . Ikke verst. Nå venter jeg spent på om de gir meg eu 261 men det får vi se på. Været på Cph var ikke det beste forrige torsdag

Back