OK, siden dere allerede har dratt tråden passe off-topic ang. CDG kan jeg få utløp for min frustrasjon: Ingen servicetilbud i T1 ihvertfall - vi kom oss over til SAS Sateliten, hvor det var sikkerhetskontroll like før gatene, spurte damen i kiosken om det var noen restauranter innenfor, hun sa "ja", jeg hadde mine tvil, så slepte med meg jenten tilbake til hovedsateliten, hvor vi heller ikke fant noe - og to økonomistudenter kunne ikke helt skjønne tankegangen her... EN overprised Cafe Ritazza med en dårlig chiabatta etter security på SAS Sateliten. Sikkerhetskontrollen en vits - jenten fant plutselig ut i køen at hun hadde en 200 ml håndcreme og spurte meg om hun måtte kaste den - jeg sa at "Hadde dette vært OSL hadde jeg sagt ja, men har vi ikke nettopp lært at i Frankrike er ingen regler absolutte?" - og håndcremene gikk gjennom som FY - uten engang å bli påpekt, til tross for at til og med utrente meg klarte å se den lyse opp i "organic" farve på skjermen. Jeg ble plukket ut til quote-check - den minst devoted checken ever - jeg kunne fint hatt med store knivblader i sko og sokker - han var ikke interessert under knærne. En security vits av de store - hvorfor er ikke CDG uren??
Ang T2 til AF består den vel av seks deler merket A til F. Ikke at jeg har skjønt det. Aldri funnet noe system der når ejg har skiftet fly, og selv når jeg satt på AF checkin klarte jeg si spesielt mye fornuftig om transfer på CDG (følte jeg selv, ihvertfall).
Takk, det var det jeg ville si om CDG.