BraathensSafe1985
ScanFlyer Silver
Er det noen sjangs for at Norwegian bestiller en større versjon av Dreamlineren ? Som 787-900 ? :fly
På tirsdag er det pressekonferanse i Stockholm. Da skal nye destinasjoner presenteres, presenterer de nye flykjøp også da? Er vel begrenset hvor mange destinasjoner de klarer å betjene med tre fly.
Den är större än 787-8 och har tillräcklig range för att nå medparten av DUs ic destinationer.
-9 har lenger range enn -8 i følge Boeing sine data. Så litt usikker hva du mener her?
Gitt at man kan fylle flyene, vil 787-9 også gi bedre driftsøkonomi. Og er det noe DY er ute etter så er det å kutte enhetskostnaden.-9 har lenger range enn -8 i følge Boeing sine data. Så litt usikker hva du mener her?
Er det en mulighet å bruke 787-8 på mellomlange ruter og 787-9 på de virkelig lange rutene? Antar at ruter til f.eks. Dubai og Kanariøyene ville funket med noe større enn 737.
Det är väl inte omöjligt att DY sätter in A320NEO till DXB istället för 737-800.
Glöm inte att DY även har beställt 100 st bränslesnåla Pratt &Whitney drivna Airbus A320 NEO.
Dessa kommer börja levereras till DY minst 1 år innan 737-8MAX.
Det är väl inte omöjligt att DY sätter in A320NEO till DXB istället för 737-800.
No når Emirates begynner å fly mellom OSL og DXB så bruker de fly av typen B777 så da burde Norwegian bruke sine B787-maskiner for å bli mer konkurransedyktige mot EK
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.