Marius Moberg
ScanFlyer Blue
Norwegian får nå bruke 737-300 på de rutene som passer best for de, ikke så mye eg kan gjøre med det heller
Last edited:
Norwegian får nå bruke 737-300 på de rutene som passer best for de, ikke sp mye eg kan gjøre med det heller
Hvis du leser gjennom denne tråden du selv har startet vil du finne noen punkter rundt dette!Hva er gale med NOx serien ??
Jeg tviler på at folk flest blir "sure" fordi flighten deres er satt opp med -300 istedet for -800. Jeg tviler på at særlig mange reflekterer over flytype i det hele tatt.
Flyger Norwegian 737-300 till Trondheim nå?
Hva er gale med NOx serien ??
Der maa jeg paa banen - Jeg har desverre flydd de nye DY maskinene, men hoerer relativt ofte folk som er svaert lite flyinterresserte paapeke i forkant eller etterkant om det har vaert en av de "nye" eller gamle maskinene til DY he skal fly med/har flydd med.
Tror faktisk folk er mer OBS paa hva de flyr med DY enn SK.
Sikkert noe med at de kjenner til SKY of WiFi.
Ja hadde det bare vært en god gammel Classic så, men KKX som jeg hadde 3,5 timer i på onsdag var knapt forskjellig fra fra en 2010 -800 maskin. Hadde den enda hatt gammelmodig interiør og firkantede knapper til lys og luft så......La oss heller bare nyte de gangene vi får anledning til å fly en god gammel classic. Om noen år er de borte, og kommer dessverre aldri aldri tilbake.
Jada, ett svært lite konstruktivt innlegg, men klarer ikke å holde munn når vi atter en gang skal "rakke ned" på gode gamle fly. Dessuten begynner jo NGen snart å bli en gammel dame også for enkelte airframes.
Det skrev jeg for noen dager siden allerede, gamle, slite, brukte fly.
Er det ikke også NOx-serien som har så meget som 189-seters config? Det blir av erfaring og personlig mening en smule trangt..
Det skrev jeg for noen dager siden allerede, gamle, slite, brukte fly.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.