Maskinen gikk OSL-ATH-LCA-TBS-ISB. Den har ikke vært innom BEY. Veldig mange av flyvningene til LCA og TLV vises som BEY på Flightradar, av en eller annen grunn.
Det er en del spoofing i området, det er grunnen.
OSL-ATH var nok en ferry.
Maskinen gikk OSL-ATH-LCA-TBS-ISB. Den har ikke vært innom BEY. Veldig mange av flyvningene til LCA og TLV vises som BEY på Flightradar, av en eller annen grunn.
Det er en del spoofing i området, det er grunnen.
OSL-ATH var nok en ferry.
Gikk også en 747 fra OSL rundt kl 13 i dag, alt på flightradar var merket med N/A..siste jeg så var den over saudia mot iran..men borte nå. Usikker på hvor den landet.
Fikk akkurat høre at det var en Frontex flight. Det vil vel si at det var en del som fikk en gratis hjemreise til sine respektive land.
Samtidig har en Norse UK hatt en flyging LGW-AMM. Dette er kanskje noe maintenance som skal gjøres siden maskinen står der enda.
Om jeg ikke tar helt feil er det det en ny Troll flight under planlegging.
Om jeg ikke tar helt feil er det det en ny Troll flight under planlegging.
I Småprat-forumet opplyses det i dag at det er SmartWings som skal ta neste tur til Troll. Om det ikke er snakk om flere flyginger da, f.eks for en annen kunde enn Norsk polarinstitutt.
I Småprat-forumet opplyses det i dag at det er SmartWings som skal ta neste tur til Troll. Om det ikke er snakk om flere flyginger da, f.eks for en annen kunde enn Norsk polarinstitutt.
Det er mye mulig, hørte bare i dag at Cabin Crew har vært på ekstra Safety training. De skulle visstnok avgårde den 14. november
FNC er på tur ut fra Gardermoen nå. Destinasjon Cape Town sier FR 24. N0787
November pleier å være tiden da Norsk Polarinsitutt skifter ut deres helårs bemanning på Troll, så Norse er vel på vei dit. De har vel også med noen sesongarbeidere som hentes tilbake via andre fly i feb/ mars.Skal vel videre til Troll på Sørpolen
Slightly less impressive the second time around. But only slightly.
Norse brought one of its 787s to Troll Airfield in Antarctica, transporting 10.5 tones of equipment, plus scientists for the season. The carrier plans four charter trips to Antarctica this year.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.