Da var 5 nye dager med litt arbeid unnagjort hvor herligheten startet med en tur til Wien med vanlig innflyging for landing på RWY34 (på skrå ned fra venstre hjørne).
Så ble det en tur til Zürich hvor vi gikk så høyt som det går an å komme med en A319/20/21.
Der ble det landing på RWY14.
På returen kom vi syd for Basel.
Etter et kort flybytte var det tid for en tur til München med en Dover 8M avgang fra Gatwick som følger en korridor mellom Heathrow og Gatwick.
Og fra Dover er det ikke lange biten over til Frankrike.
Tilbaketuren bød på soloppgang i vest etterfulgt av 1.5 timers solnedgang (den andre for dagen) med god utsikt over et godt stykke av Nederlands kyst fra nordre delen av Zeeland til Den Helder.
Og innflygingen til Gatwick fulgte Thames estuary med god utsikt mot London til en forandring.
Til slutt endte en opp med et par dager til Faro hvor avgang som vanlig ble RWY28.
Håper dette ble sånn noenlunde...
T

Så ble det en tur til Zürich hvor vi gikk så høyt som det går an å komme med en A319/20/21.

Der ble det landing på RWY14.

På returen kom vi syd for Basel.

Etter et kort flybytte var det tid for en tur til München med en Dover 8M avgang fra Gatwick som følger en korridor mellom Heathrow og Gatwick.

Og fra Dover er det ikke lange biten over til Frankrike.

Tilbaketuren bød på soloppgang i vest etterfulgt av 1.5 timers solnedgang (den andre for dagen) med god utsikt over et godt stykke av Nederlands kyst fra nordre delen av Zeeland til Den Helder.

Og innflygingen til Gatwick fulgte Thames estuary med god utsikt mot London til en forandring.

Til slutt endte en opp med et par dager til Faro hvor avgang som vanlig ble RWY28.

Håper dette ble sånn noenlunde...
T