Noen ord angående ventetid på screening

Jens W

ScanFlyer Crusty
Noen ord angående ventetid på screening

Siden det nå er sommer (og sol?) så begynner disse bleike screenerne (meg inkludert) å innse at det faktisk er littegranne gøy å forflytte seg til utsiden av huset, der hvor PC og screening er byttet ut med sol og pølser på grillen. Noen til og med våger seg enda litt lenger og besøker familie og venner, eller kanskje en krøttertur til plajan for å bli god og rød.

Det jeg prøver å si er, det vil nok desverre bli litt backlog i køa på AirPics i løpet av sommeren. Vi vet at bildene ligger i køa, og vi vil gjøre vårt beste for å screene, men vi må nesten ha litt ferie vi også.

Sommerhilsen fra Jens, propagandaminister AirPics.com

Re: Noen ord angående ventetid på screening

Ta dere de velfortjente studene vekk fra PC og Servere....glem ikke Solkrem..(Vi trenger absolutt ikke flere "kunder"...)

Klart det, sommer er sommer, og bildene som legge opp stikker jo ikke akkurat av....:p

Om man må vente noen unker til gjør vel ikke noe. Det er jo til alles beste at siden blir best mulig...

Behöver ni ett Airpics subforum? :p

Njut av sommaren!!! :cool:

jeg begynte å lure i går, da jeg så det lå bilder der.
Men, AirPics-gjengen: Dere gjør en glimrende jobb og vi som både ser på bildene og laster opp egne takker dere for en inherdig innsats. Vi kan vente (bare det er noen som kan ta haste-casene), og krysse fingrene for at det blir litt dårlig vær der screenerne bor slik at de må ha litt innetid også... hehe. Remember sunscreen!:colgate:

Originally posted by Savipix

Behöver ni ett Airpics subforum? :p

Njut av sommaren!!! :cool:

det finnes jo allerde det da ;)

Betyr dette at ALLE screenerne tar ferie fra og med idag ?

Originally posted by Leorim

er jo det man kan kalle fellesferie vettu ;)

Originally posted by LCH78

er jo det man kan kalle fellesferie vettu ;)

Det trenger ikke bety at absolutt HELE Norge tar ferie fordi det er fellesferie ?

Har hatt bilder i kø i 14 dager snart nå, så fellesferien starta tidlig iår. :wink

Airbus 330.

Vi holder på. Sist jeg så i køen var det 580 bilder der, så det tar tid å komme igjennom alt, hvert enkelt bilde må nøye vurderes, og evt. infofeil på rettes opp.

Det Jens forsøker å si, er at dere ikke kan forvente å få bildene ut samme dag, slik som det har vært en god stund nå. Det kan fort ta et par uker før bildene kommer ut.
Rett og slett fordi flere av screenerne er bortreist fremover. Vi får daglig 150-200 bilder opp, og en person klarer faktisk ikke å komme seg igjennom så mange bilder hver dag.

Men nå har airpics sia vært nede noen timer da....så da vokser ikke køen mere ihvertfall.. :D

Nei, det betyr bare at vi er færre (frivillig ansatt og ubetalte) screenere som er aktive til enhver tid.

Et nysjerrig spøsmål, hvor mange screenere er dere? Og hvor mange jobber "heltid" og "deltid"?????? Misfortå meg riktig...:)

Kan jo ikke akkurat si at jeg klandrer screenerne for å ta ferie. Vi må alle huske på at Airpics er et frivillig foretagende og at screenerne gjør sitt ytterste. Og helt ærlig, verden raser jo ikke akkurat sammen om det tar etpar uker ekstra med bildene?

For noen gjoer det faktisk det ... detta er blooodig alvor for noen. Var selv screener i en periode, og det kom en del meldinger hvis det gikk litt tid ...

Det er altfor mange der ute uten antenner som istedet for aa sette pris paa at folk bruker sin fritid til aa gi andre gleder, heller bare syter og klager naar ting ikke gaar fort nok for dem.

Dette er ogsaa aarsak til at mange glimende freeware-utviklere i flightsim droppet sine prosjekter .. det ble for mye mas og for lite ros og glede.

akkurat som enkelte brukere i en gjennomsnittelig bedrift i Norge, når det kommer til IT-support :colgate:

Back