econ
ScanFlyer Silver
Re: New York-tråden
1: beliggenheten er ok, men det er down town manhattan, et stykke unna midttown, men det er en del som skjer her og, ikke så langt til soho, china town, little italy osv. Hva angår hotellet skal jeg ikke si, da jeg ikke har bodd her.
2. Jo, du trenger ikke kjøpe noe oppgradering, dette skal du få som gull hvis det er ledig.
3. Hvis du får en god rate på Conrad som også er Hilton og ligger i samme området, ville jeg anbefalt det, her er alle rommene suiter, og hotellet er ganske nytt så alle rommen er moderne og fine.
Hei!
Jeg har booket inn meg og samboeren på Millenium Hilton i New York i starten av desember i år. (Jeg har mulighet til å avbestille kostnadsfritt). Har HHonors Gold. I den forbindelse så har jeg noen spørsmål til dere
1.
Er dette et alright hotell mtp beliggenhet og standard? (Utsikt?)
2.
Jeg har mulighet til å betale for stand-by oppgradering til halv pris etter at jeg booket rommet. Dvs oppgradering ved ankomst. Men vil ikke dette være gratis mtp gullstatus?
3.
Er det andre hoteller jeg heller budre vurdert selv om jeg har HHonors Gold? (andre hilton hoteller, evt ikke-hilton hoteller? Isåfall finnes det muligheter for statusmatch til andre kjeder?)
/Martin
1: beliggenheten er ok, men det er down town manhattan, et stykke unna midttown, men det er en del som skjer her og, ikke så langt til soho, china town, little italy osv. Hva angår hotellet skal jeg ikke si, da jeg ikke har bodd her.
2. Jo, du trenger ikke kjøpe noe oppgradering, dette skal du få som gull hvis det er ledig.
3. Hvis du får en god rate på Conrad som også er Hilton og ligger i samme området, ville jeg anbefalt det, her er alle rommene suiter, og hotellet er ganske nytt så alle rommen er moderne og fine.
Last edited: