Foreløbig booket Affinia til ca 250$. Kan avbestilles uten kostnad.
Den bookingen kan du nok fint avbestille. Anbefaler Courtyard New York Manhattan/Midtown East, flexibel pris ligger på $199+tax, evt. advance purchase til $169+tax. Jeg bestiller alltid fleksibel pris for det dukker stort sett alltid opp bedre pris etterhvert på samme eller sammenlignbare hoteller.
24-25juni med retur 29-30 juni. Wideroe hostet opp samme løsning som sas på rundt 8000kr.
Hallo!
Jeg tenkte å spandere en NY-tur på en god kompis i 30-årsgave og satser da på så gode priser som mulig, ergo utreise januar-mars. Jeg har aldri vært i NY (eller USA for øvrig) og lurer på hva man må forvente å betale per natt på et hotell av middels/ordinær standard i en grei avstand fra severdigheter? Vi blir 5-6 dager, tipper jeg. Vi må selvsagt ikke bo på Manhatten, men gode T-bane-/tog-forbindelser er jo en fordel. Tips til overnatting?
Jeg er ellers takknemlig for generelle tips for en "guttetur". På forhånd takk!
Brooklyn er alltid å anbefale, litt annerledes enn Manhattan.
Mye bra restauranter og caféer, i tillegg til litt andre butikker enn de store kjedene.
Ca en måned igjen til NY-tur, og på leting etter litt generelle restaurant-tips. Er bare på langweekend med fruen, og en av kveldene har vi bestilt billetter til teater så er uansett begrenset med tid som skal tilbringes på restaurant, men skal det planlegges så skal det planlegges.
- "Må" en bestille bord når en skal ut å spise middag? Tenker at med så mange spisesteder er det alltid noen som har plass, og skal en eks ha noe så generelt som Steakhouse så burde det vel være mulig å oppdrive på kort varsel, eller tar jeg helt feil?!
- Er det normalt å dra halve byen rundt for å havne på en restaurant en er tipset om? I mitt tilfelle bor vi Midtown, men fra NY-2011 tråden var det et tips om Restauranten Spice Market i Meatpacker District som virkelig så ut til å være spot-on.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.