For de som ikke plages av å reise i M ser jeg at KLM nå har priser under 2999kr til EWR i mars.
Tenkte å leie bil et par dager når jeg er i New York.
Skal iallefall på outlet storen.. Noen som har andre tips for en roadtrip i området der? Helst bare dagstur.
De holder nok til på JFKFor de som ikke plages av å reise i M ser jeg at KLM nå har priser under 2999kr til EWR i mars.
De holder nok til på JFK
Finnner samme pris (2 452,-) fra BGO - det er sjeldent! "Synd" at jeg nettopp var der og ikke har bruk for det denne gangen.Finner billetter OSL-EWR for 2440 kr på nyåret på wf.no Det er jo gi bort pris![]()
To enkle spørsmål: Kan ESTA bestilles og oppdateres senere med adresse første overnatting? Har 24 stopover på EWR. Hvilket hotell på Manhatten er bra i forhold til forbindelse EWR?
Ble plutselig en NYC-tur rett over nyåret gitt! Noen tips til vinteraktiviteter for en langhelg?
Klarer heller ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for Radisson Martinique og oppgradering (CC Gold Elite), eller et Hilton for å komme nærmere status der...
Hockey skal definitivt sjekkes ut! Ellers håper jeg at Giants kommer seg til NFL playoffs og at de spiller på Meadowlands under oppholdetEllers er det lite kø på andre turistatraksjoner i jan-feb. Sjekk om det går Ishockey eller basket i the Garden, eventuelt i Barclays center. Mulighet for å få ekstra billige billetter til Broadway shows bør også være gode.
Det var også litt av tanken, i og med at jeg sannsynligvis går glipp av førsalget på S&S på grunn av turenOg de har januarsalg på shopping i New York også![]()
Guttetur denne gangen, men skal ikke se bort ifra at vi roter oss innom Macy's på vei ut av Empire StateSkal du på Macy's, må du skaffe deg 10% kortet for turister... Blir lett penger ut av det... Vel, jeg handler ikke så mye, men fruen kan....:colgate:
Er det forresten noen som har erfaringer fra Radisson Martinique (Executive Level rom)?