Reiser alene 2 kofferter men iforhold til prisen blir det vel subway og taxi tilbake for da regner jeg med at koffertene er tyngre
for en som aldri har vært i New York er det vanskelig å dra til Andaz Wall Street fra JFK ?
tenkte på drosje men det tror jeg blir fort dyrt ?
Skal til New York i November, da er det nevnt at de skal til Woodbury Common Premium Outlets... :-( ..hva er enklest ang transport ut?
Skal til New York i November, da er det nevnt at de skal til Woodbury Common Premium Outlets... :-( ..hva er enklest ang transport ut?
Her er alle alternativene listet hvertfall:Skal til New York i November, da er det nevnt at de skal til Woodbury Common Premium Outlets... :-( ..hva er enklest ang transport ut?
Tar også i mot tips til hotell med bra utsikt (og gjerne en takterrasse)
Da ble det bruk av CT med SAS i C til NY i slutten av mai neste år. Driver å ser litt på hotell, men lurte på om det kanskje er greit å bare avvente hele hotellbestillingen til nærmere nyttår. Hvilke erfaringer har folket ang. prisutvikling på hotell der borte?
får man tilgang til lufthansa lounge på newark med business-billett hos SAS? denne loungen er vel litt bedre enn SAS sin?
Har sett på Westin Newport, double tree by Hilton og Hyatt Regency i Jersey City.
Hvilket av disse er å anbefale mest? Er det noen som har erfaring med noen av disse? Er det et ok nabolag?
Hvordan er evt plasseringen mtp ting å få med seg på vestsiden av Hudson?
Eller bør jeg rett og slett gå for Manhattan?