Noen som har erfaringer med "the premier hotel" i New york?
Beliggenhet/service osv osv![]()
Noen som har bodd på Millenium Hilton Hotel ved Wall Street? Hotellet vurderes, men er usikker foreløpig. Tar gjerne i mot tips om andre hoteller, men bør være rundt Financial District.
Noen som har bodd på Millenium Hilton Hotel ved Wall Street? Hotellet vurderes, men er usikker foreløpig. Tar gjerne i mot tips om andre hoteller, men bør være rundt Financial District.
Definisjon på enkel er varierende. Jeg (som alltid reiser med hpndbagasje - en trillekoffert med to hjul) pleier alltid å ta Subway fra Howard Beach eller Jamaica, hvor jeg tar den fra er avhengig av hvor på Manhattan jeg skal. Det synes jeg er enklest, bruker like lang tid uansett om det er rush eller ikke.Noen gode forslag på hvordan komme seg fra flyplassen JFK og inn til Manhattan på en enkel måte ?
Noen gode forslag på hvordan komme seg fra flyplassen JFK og inn til Manhattan på en enkel måte ?
Sjekket Street View på Google? Ser skikkelig rufsete ut. Håper ikke du skal bo der mange timer.Har tatt en Norwegian og bestilt skikkelig Low Cost hotel, noen som har vært borti America's Best Value Inn i Irvington, NJ?
Var grådig billig, men litt skeptisk av bilder fra resepsjonen med skuddsikkert glass.