Reiser alene 2 kofferter men iforhold til prisen blir det vel subway og taxi tilbake for da regner jeg med at koffertene er tyngre
for en som aldri har vært i New York er det vanskelig å dra til Andaz Wall Street fra JFK ?
tenkte på drosje men det tror jeg blir fort dyrt ?
Skal til New York i November, da er det nevnt at de skal til Woodbury Common Premium Outlets... :-( ..hva er enklest ang transport ut?
Skal til New York i November, da er det nevnt at de skal til Woodbury Common Premium Outlets... :-( ..hva er enklest ang transport ut?
Her er alle alternativene listet hvertfall:Skal til New York i November, da er det nevnt at de skal til Woodbury Common Premium Outlets... :-( ..hva er enklest ang transport ut?
Tar også i mot tips til hotell med bra utsikt (og gjerne en takterrasse)
Da ble det bruk av CT med SAS i C til NY i slutten av mai neste år. Driver å ser litt på hotell, men lurte på om det kanskje er greit å bare avvente hele hotellbestillingen til nærmere nyttår. Hvilke erfaringer har folket ang. prisutvikling på hotell der borte?
får man tilgang til lufthansa lounge på newark med business-billett hos SAS? denne loungen er vel litt bedre enn SAS sin?
Har sett på Westin Newport, double tree by Hilton og Hyatt Regency i Jersey City.
Hvilket av disse er å anbefale mest? Er det noen som har erfaring med noen av disse? Er det et ok nabolag?
Hvordan er evt plasseringen mtp ting å få med seg på vestsiden av Hudson?
Eller bør jeg rett og slett gå for Manhattan?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.