New York med BA sin fattigmannsklasse

Re: New York med BA sin fattigmanns klasse

Kjempefin rapport og veldokumentert opphold i NYC med flotte bilder!

Jeg var på 9/11 memorial på Veterans Day og stod nesten 2 timer i kø. :p Men jeg synes det var en fin minnepark og absolutt verdt ventetiden.

Takk for en informativ og veldig bra rapport! Liker informasjonen du gir før hver flight, og liker også at du tar med diverse turistting dere gjorde på den korte tidene dere var der.

Framme ved gaten startet bordingen ganske raskt og en dame litt foran i køen hadde klart å gå til feil selskap og gate. Hun ble dritsur på personalet til BA og gikk bort til den riktige gaten der det hadde stått ett SAS fly som skulle til Manchester, hvordan man klarer og bomme på både gate, flyselskap og by forblir en uløst gåte gitt...

Haha, jeg har sett dette noen ganger selv, det er så utrolig latterlig at jeg er på grensen hver gang på å legge meg ned på bakken i ren latterkrampe...

Stod også litt om oss nerder i magasinet som er ombord. En liten spotterguide med bilde av noen forskjellige fly på. Det stod også en runding med "spotter points" som skulle forestille hvor sjeldne de er å se i dag.

Så denne selv på BA fra DUB-LHR på lørdag. Interessant lesing, men kunne godt vært lengre :)

Konklusjonen over BA som selskap er ganske bra, prisene er fine og til den bra prisen er jeg veldig fornøyd med det jeg får. Skal bli spennende å se framover nå som de har bestilt masse nye fly og snart mottar både sin første A380 og B787. Håper på å få med meg en tur på A380 dems så snart som mulig, og da helst til Hong Kong:-)
+1!

TEvt. ikke gjør det hvis du ikke vet hvor flyet går fra eller hvordan du evt. kan kommet tilbake til A. Tar du toget tilbake haver du i bag-claim og det blir bare surr med å komme inn igjen ;)

Sant det der ja, får håpe ingen har dratt ut dit etter å ha lest denne rapporten da ;)

Meget flott TR med masse flotte bilder! :D Virket dog som om du møtte på masse sure og grinete folk gitt! :p

Møter dessverre ofte på sånne folk, ikke bare på reiser men ellers i hverdagen også. Så tiltrekker meg vist de eller noe...

Tusen takk til alle dere som har lest og liker det jeg har skrevet, så slenger ut noen bilder som en liten "premie" for kommentarene jeg :)

Typisk New York bilde med damp

Svenskene er vist over alt

En av favorittbilene mine, her på vei nedover gata i nokså høy hastighet...

Inne på Rockefeller

Siden jeg eier en MINI så stikker jeg som oftest innom MINI butikkene de stedene jeg reiser

Fant til og med denne "stranden" i byen

Litt norsk mat og drikke

Ja takk

Kan virkelig anbefale og spise frokost her en dag, var rett ovenfor hotellet. Var kø der kl 8 når de åpnet og god mat...

Frokost, pannekaker med bacon og pølser. overraskende godt...

Dessert

Back