NAS og innleide fly

G-COLE

ScanFlyer Gold
Har ikke fulgt så godt med her ,- men noen som kan komme med hvor mange, hvis det er flere da ,- maskiner Norwegian har på innleie nå ?

-Ser at XL flyr,- men er det flere ?
Det var nevnt tidligere at en 737-200 gikk, men er dene borte igjen ?

er noen flere enda :)

XL Airways flyr som du sier Jan Einar og skal fly ut februar...

FlyNordic flyr fortsatt for sitt nye moderselskap, og hvor lenge er uvisst...Idag ut i fra DY's ARN base....

I tillegg flyr fortsatt Titan Airways, stort sett med BAe 146 mellom KRS & STN, og siden DY ikke skal operere ruten i vinter, så blir det vel ut sommerprogrammet, dvs omtrent ut Oktober....

M

Noen som kan sende Xl denne retningen en dag ?
Såg den på CDG for 2 år siden, men kunne jo ha tatt turen innom her også :huh:

haha, sterkest her i gården!

Vel Norsk tålmod har LITE eller INGENTING å stille opp med Lennart mot Franskt temprament! eller hvordan nå i helsike det skrives,.....ble brått usikker...

:D

Hmmm, en fugl har kvitret til meg om at den desverre nok IKKE kan forventes bort til Sola folkens!

Sorry!

:cry:

(Tipper det har litt med seteantallet ombord på den å gjøre, og deravigjen behovet på de rutene den skal fly)

Jeg har på tirsdag BGO og STN, på torsdag TRD og STN, fredag TRD og STN og søndag CPH og SXF...

Maskinen skal jo noe annet på morgenen da, siden jeg ikke skal med den før kl 3'ish...

Nå har jo DY en artikkel på sine vevsider, hvor det stor hva som flyr hvor. Og Sola er nok desverre ikke listet opp der.
Sorry gutter!

Men selv får jeg en tur i kjerra 2. oktober.. Nytt selskap (eller?) og ny flytype.

Back