Toby91
ScanFlyer Silver
Når sola går ned...
...Da kommer en soldat type "Bernes" ut fra varmen for å knipse bilder :lol:
Gikk glipp av den flotte solnedgangen i går kveld, så bestemte meg ikveld for å ta noen fine bilder når solen gikk ned bak noen fjell borti her.
Men det var jo ikke bare sola som gikk ned, gradene også, så kan si det var litt småkaldt
Dere for kose dere med bildene som ble hvertfall! 
Det første eg fikk se, var noe eg aldri har sett med egne øyer før, nemlig det som heter "Bisol", en slags regnbue effekt som lages av iskrystaller i lufta, Artig
Det var da disse små som sto ansvarlig for denne effekten
Korean var tydeligvis litt seinere enn planlagt idag, var det kun idag, eller er det fast nå? Den var hvertfall kjapp ut og blåste vei for denne sas maskinen, omtenksomt! :grin:
Den kom seg jo til og med i luften og fløy inn i solnedgangen!
Det var det også flere som innså at kunne vere lurt
BUD flyr hvis fortsatt rundt i enkle farger
Korean kom seg til slutt i lufta den også!
Det var det eg hadde denne gang, kom gjerne med tilbakemeldinger dersom noe kunne vert gjort bedre
Ha en fortsatt flott helg!
Mvh Tommy!
...Da kommer en soldat type "Bernes" ut fra varmen for å knipse bilder :lol:
Gikk glipp av den flotte solnedgangen i går kveld, så bestemte meg ikveld for å ta noen fine bilder når solen gikk ned bak noen fjell borti her.

Det første eg fikk se, var noe eg aldri har sett med egne øyer før, nemlig det som heter "Bisol", en slags regnbue effekt som lages av iskrystaller i lufta, Artig

Det var da disse små som sto ansvarlig for denne effekten

Korean var tydeligvis litt seinere enn planlagt idag, var det kun idag, eller er det fast nå? Den var hvertfall kjapp ut og blåste vei for denne sas maskinen, omtenksomt! :grin:

Den kom seg jo til og med i luften og fløy inn i solnedgangen!

Det var det også flere som innså at kunne vere lurt

BUD flyr hvis fortsatt rundt i enkle farger

Korean kom seg til slutt i lufta den også!

Det var det eg hadde denne gang, kom gjerne med tilbakemeldinger dersom noe kunne vert gjort bedre

Ha en fortsatt flott helg!

Mvh Tommy!