Næste CRJ

Re: Næste CRJ

I sommerprogrammet har de da en avgang med MD80!

BF:cool2

Da så.

Men tenker mer i forhold til endel av de andre avgangene? Dvs om alle fire (eller hvor mange det nå er) har behov for CRJ-900 eller større metall?
 
Re: Næste CRJ

Og tar man en titt på "Samlerhjørnet" så kan man konstatere at Skymarks er ute med modell av CRJ'en i 1:100. SAS farger selvfølgelig.
 
Re: Næste CRJ

Da så.

Men tenker mer i forhold til endel av de andre avgangene? Dvs om alle fire (eller hvor mange det nå er) har behov for CRJ-900 eller større metall?

Kanskje vi vil se Widerøe på Kristiansand-København? Særlig relevant dersom Widerøe tar over Fokker 50-trafikken til SAS.
 
Re: Næste CRJ

Kanskje vi vil se Widerøe på Kristiansand-København? Særlig relevant dersom Widerøe tar over Fokker 50-trafikken til SAS.

Eller SAS på TRD-CPH...? KRS hadde ihverfall behov for mer enn 3 daglige med 76 seters Q400, så det ble satt inn en ekstra med Cimber allerede for snart 2 år siden. Skal SAS konkurrere med KLM må de ihvertfall ha et skikkelig produkt på ruten!
 
Re: Næste CRJ

Er er ikke den litt stor for denne ruten?

Ikke rart du blir mobbet når folk hører du skal ned hit.:colgate:

SAS har vel ingen planer om å lease fra Cimber 4ever, så jeg regner med at CRJ'en kommer inn når flere dukker opp.
 
Re: Næste CRJ

Eller SAS på TRD-CPH...? KRS hadde ihverfall behov for mer enn 3 daglige med 76 seters Q400, så det ble satt inn en ekstra med Cimber allerede for snart 2 år siden. Skal SAS konkurrere med KLM må de ihvertfall ha et skikkelig produkt på ruten!

Helt enig med du i det!

Slik som det er nå, er avgangene ofte fulle, og prisene tilsvarende høye. Ja, de er faktisk så skyhøye at ofte ligger laveste tur/retur pris på rundt 3500 kr noe som tilsvarer fullpris t/r KRS-OSL.

Skal de konkurrere med KLM må de iallefall matche på pris!

BF:cool2
 
Re: Næste CRJ

Hmmm, tenker litt på en CPH-tur i sommer, vet du hvilke avganger den ligger inne på, og ligger de inne hele sommeren?

Jeg bruker amadeus.net og sas.dk for å se hva som er planen, men finner ikke noe om OSL der. Kanskje flightdeck har andre kilder...?

Ang fly nr 4, OY-KFD så er status for dens tur Montreal-Goose Bay-København som flg:

Flight Leg STD STA ETD ATD ETA
SK 9142 YMX YYR 1300 1500 1317 1515
SK 9142 YYR CPH 1600 2230 1619 2148

Dvs flyet planlegger å lande i CPH om en knapp halvtime, kl.2248 LT, drøyt 40 min før schedule...

K
 
Re: Næste CRJ

Gleder meg til dette. Det var mye mer behagelig å fly med CRJ900 enn Atlantic Airways' BAe 146

Da er introduksjonen av CRJ900 i SVG tidligerelagt noe: Første ankomst søn 3.mai kl.1725 SK1874. Deretter blir det 2 daglige med CR9 og 3 med Atlantic Avro frem til kontrakten med Atlantic går ut ved utgangen av mai.
 
Re: Næste CRJ

Da er introduksjonen av CRJ900 i SVG tidligerelagt noe: Første ankomst søn 3.mai kl.1725 SK1874. Deretter blir det 2 daglige med CR9 og 3 med Atlantic Avro frem til kontrakten med Atlantic går ut ved utgangen av mai.

Flott!! Gleder meg til SK er tilbake for fullt (nesten) på SVG-CPH
 
Back
Top