Næste CRJ

Re: Næste CRJ

I sommerprogrammet har de da en avgang med MD80!

BF:cool2

Da så.

Men tenker mer i forhold til endel av de andre avgangene? Dvs om alle fire (eller hvor mange det nå er) har behov for CRJ-900 eller større metall?

Og tar man en titt på "Samlerhjørnet" så kan man konstatere at Skymarks er ute med modell av CRJ'en i 1:100. SAS farger selvfølgelig.

Da så.

Men tenker mer i forhold til endel av de andre avgangene? Dvs om alle fire (eller hvor mange det nå er) har behov for CRJ-900 eller større metall?

Kanskje vi vil se Widerøe på Kristiansand-København? Særlig relevant dersom Widerøe tar over Fokker 50-trafikken til SAS.

Kanskje vi vil se Widerøe på Kristiansand-København? Særlig relevant dersom Widerøe tar over Fokker 50-trafikken til SAS.

Eller SAS på TRD-CPH...? KRS hadde ihverfall behov for mer enn 3 daglige med 76 seters Q400, så det ble satt inn en ekstra med Cimber allerede for snart 2 år siden. Skal SAS konkurrere med KLM må de ihvertfall ha et skikkelig produkt på ruten!

Er er ikke den litt stor for denne ruten?

Ikke rart du blir mobbet når folk hører du skal ned hit.:colgate:

SAS har vel ingen planer om å lease fra Cimber 4ever, så jeg regner med at CRJ'en kommer inn når flere dukker opp.

Eller SAS på TRD-CPH...? KRS hadde ihverfall behov for mer enn 3 daglige med 76 seters Q400, så det ble satt inn en ekstra med Cimber allerede for snart 2 år siden. Skal SAS konkurrere med KLM må de ihvertfall ha et skikkelig produkt på ruten!

Helt enig med du i det!

Slik som det er nå, er avgangene ofte fulle, og prisene tilsvarende høye. Ja, de er faktisk så skyhøye at ofte ligger laveste tur/retur pris på rundt 3500 kr noe som tilsvarer fullpris t/r KRS-OSL.

Skal de konkurrere med KLM må de iallefall matche på pris!

BF:cool2

Hmmm, tenker litt på en CPH-tur i sommer, vet du hvilke avganger den ligger inne på, og ligger de inne hele sommeren?

Jeg bruker amadeus.net og sas.dk for å se hva som er planen, men finner ikke noe om OSL der. Kanskje flightdeck har andre kilder...?

Ang fly nr 4, OY-KFD så er status for dens tur Montreal-Goose Bay-København som flg:

Flight Leg STD STA ETD ATD ETA
SK 9142 YMX YYR 1300 1500 1317 1515
SK 9142 YYR CPH 1600 2230 1619 2148

Dvs flyet planlegger å lande i CPH om en knapp halvtime, kl.2248 LT, drøyt 40 min før schedule...

K

Gleder meg til dette. Det var mye mer behagelig å fly med CRJ900 enn Atlantic Airways' BAe 146

Da er introduksjonen av CRJ900 i SVG tidligerelagt noe: Første ankomst søn 3.mai kl.1725 SK1874. Deretter blir det 2 daglige med CR9 og 3 med Atlantic Avro frem til kontrakten med Atlantic går ut ved utgangen av mai.

Da er introduksjonen av CRJ900 i SVG tidligerelagt noe: Første ankomst søn 3.mai kl.1725 SK1874. Deretter blir det 2 daglige med CR9 og 3 med Atlantic Avro frem til kontrakten med Atlantic går ut ved utgangen av mai.

Flott!! Gleder meg til SK er tilbake for fullt (nesten) på SVG-CPH

Back