Re: Nå ska'rre kjøpes fly!!
De setene til "reservebenken" er ikke akkurat av billigste sort, de hadde nok ikke hatt råd til å utstyre hele stadion med dem.
Merkelig nok leverer ikke Recaro seter til busser, om de leverer til tog vet jeg ikke, men jeg tror ikke det.
Selv liker jeg faste og litt harde seter, men jeg synes de Recaro setene som DY bruker, er litt i hardeste laget. I januar hadde jeg den aller nyeste med Sky interiør, den ene onsdagen, og den neste en av de aller eldste 733, jeg synes jeg satt like bra i de gamle stolene, men jeg satt på 1f i 733 så setet var litt trangere en normalt. Det jeg derimot savner på Recaro stolene er mulighet til å legge setene lenger ned, prøvde å sove på veg hjem fra London i Sky maskinen, men klarte det ikke, ble derfor sittende og studere intertiøret istedet. kom pluttselig på at det skulle være stillere i Sky maskinene, og ja det er kanskje litt stillere, når man husker på å sammenlikne (hadde 25A både til og fra London så jeg fikk godt grunnlag for sammenlikningen) Hadde jeg eid SAS så hadde jeg valgt Sky interiør hvis mulig, men ikke på død og liv, og jeg hadde valgt Recaro stoler, det er i alle fall ikke feil, og benplassen blir god og/eller man kan ha flere seter.