Re: Nå ska'rre kjøpes fly!!
Håper SAS tar seg god tid så valget blir riktig når det først kommer.
Høres veldig fornuftig ut. Og som Tommy777 og LN-MOW sier,så er det slik at for de aller aller fleste av de reisende, betyr det ingenting om flyene kommer fra A eller B. Når jeg spør "vanlige" folk som har vært ute og flydd om hvilken flytype de reiste med, så har de ingen anelse, og det er noe de gir blaffen i. De kommenterer kanskje innredning og service. Det blir litt som når jeg tar bussen - jeg registrerer at de ser forskjellige ut, men har ingen anelse om hva slags merke de har. Det jeg derimot legger merke til er innredning og om den virker ny eller gammel. Men, om at det at den virker ny, kan liksågodt være at den har fått ny innredning, lakkering o.s.v.Det er riktig at det kommer inn et knippe brukte 737-700/800 som skal leases (om jeg ikke husker feil så er det fra GECAS), som en erstatning for 737Classic og MD80. Håper åp kunne levre mere detaljer om dette snart. Dette er det jeg vil kalle en "stop-gap", ettersom vi alle går og venter på en helt ny generasjon fly, og det er dumt å kjøpe inn en haug med 737 eller A320 (selv om det er neo) nå, når noe nytt burde kunne være i drift innen 2020.
Håper SAS tar seg god tid så valget blir riktig når det først kommer.