Myntinnkast på toilettet

Re: Myntinnkast på toilettet

Dette er helt forbanna sinnsykt spør du meg!! Kjenner jeg blir kraftig irritert her!

Gad vide om det er lovligt at tage betaling for toilet beøsg når du er airborne ???

Det er vel ikke mer ulovlig enn å gjøre sitt fornødne i flaske, spypose e.l. (selvsagt på en diskret måte slik at man ikke plager sine medpassasjerer). ;)

Hvis man i tilegg serverer fordeva mat kan jo dette bli god butikk :-)

Thats a good one! Men det er farlig å skrive slikt! Nå har de jo tatt oss på ordet med vår fleiping om myntinnkast på doen. Neste skritt blir vel å sette forslaget ditt ut i livet også! Man vet jo aldri!!

BF:cool2

Ståplass ombord? Tja, alpinbindinger montert i dørken og utleie av støvler. £100.00 pr. flight? Eg berre spyr. Kor ska det ende?

Jeg lar Ryanair drive med sitt, og bryr meg ikke. Jeg flyr ikke med dem.

Hvor mye ekstra vekt bidrar en dodør med myntinkast til? Og om alle pasasjerene også må veksle til seg mynter før de går ombord i tilfelle de får behov? + ivesteringskostnader og montering. Jeg er ikke sikker på at dette gir mye inntekt. Og tenk på alle som faktisk bruker Ryanair på jobbturer. "Unnskyld, kan du gi meg en kvittering på at jeg går på do?" Ser for meg reiseregningen også, flytur + bagasje + + + + dobesøk.

Heldigvis slipper jeg å bekymre meg for dette her i trondheim. Vi har 2 fullservicesellskaper, KLM og WF, ett halvservice sellskap SAS som gir kaffe innenlands og aviser utenlands, begge deler trenger man jo ikke, og så har vi en LCC, Norwegian, som tydeligvis har mye å "lære" før de lever opp til LCC navnet. Om noen av disse innfører betaling for å gå på do så slipper de å ha meg som kranglete kunde.

Det er det jeg alltid har sagt: Man får det man betaler for....
Selv er jeg glad at ikke FR er monopolist på fly i Europa!

Ikke skjønner jeg at det finnes mennesker som forsvarer ryanair, og som attpåtil sier de liker selskapet.
Slikt som dette gjør at jeg blir enda mer sikker på at jeg aldri skal fly med de.

Det er det jeg alltid har sagt: Man får det man betaler for....
Selv er jeg glad at ikke FR er monopolist på fly i Europa!

Fullstendig enig... Man får det man betaler for - og jo rimeligere man vil ha det (som en meget stor kundegruppe tydeligvis vil) jo enklere produkt får de..

Men hvis dette ikke er en spøk så begynner det å bli i meste laget..

Detta måste vara ett massmedialt utspel bara för att få publicitet! Att man har affärsmetoder som är allt annat än bra när det gällde service, det visste man, men det funkar ju ,folk flyger med dom ändå!! OTROLIGT!!!! Själv har jag aldrig och kommer aldrig!!
Men åker en barnfamilj med dom nu o man är en familj på fem så kostar det nästan 100 svenska kronor för familjen att gå på toa! Haha tycker synd om dom som köper en billig biljett med Ryan. 1 krona för biljetten ,men gå på toa kostar 15ggr mer !! Bara en tidsfråga innan det blir en serveringsavgift så fort man vill ha något från kabinpersonalen!
Fömodligen införs nu också en straffavgift på 1000£ om en passagerare kissar på sig haha!

Og hva gjør man med valuta? står med en norsk tier i hånda og må d...e, men nei fillern, du må ha et pund!:p

Sikkert en effektiv måte å holde bruken av toalettene ned på, i samme dur som at betaltoaletter på kjøpesentere ol. blir mindre brukt..

De får holde på, har sluttet å fly med dette patetiske selskapet for lenge siden...

Om ikke annet så får Ryanair litt presse igjen.
Mens oljen sto i $140, og det ble regnet på en masse forskjellige måter å spare vekt for derigjennom å spare fuel (mye merkelige ting de regnet på), foreslo jeg at man skulle gjøre med pax'en som foreldrene våre gjorde med oss før vi satte oss i bilen for å kjøre til hytta - sende alle sammen på do FØR man gikk ombord. Dét vlle kunne spare ganske mange kilo på hver flight. Økonomene i FR får nå regne på om det lønner seg for FR å oppfordre til dobesøk på flyplassen eller la dem gå på do for GBP1 ombord. Alternativt kan MOL presse flyplassene til å innføre betaling på doene på bakken, og kreve en cut av det også. genialt!

Samt påtvunget klystèr ved innsjekk ? Kan det bli bedre? :colgate:

Ryanair vil gå inn i historien som selskapet "alle" fløy med, men som "alle" samtidig hatet. Ikke helt ulikt Se&Hør.

Sir Richard Branson klarer å skape mediestorm og medieomtale på en positiv måte som smitter over på kundenes oppfatning og holdning til Virgin. For O'Leary sin del er det stikk motsatt, og jeg forstår bare ikke hvorfor han ønsker dette kontinuerlige negative fokuset på Ryanair. Tenk hvilke muligheter selskapet kunne hatt om folk var tilsvarende positive til Ryanair som de er negative?

Lad dem dog - personligt er jeg ligeglad - Jeg flyver ikke med dette selskab og jeg læser heller ikke Se & Hør - men om andre får deres behov opfyldt ved at flyve med FR og læse Se & Hør, så fint med mig - bare jeg ikke skal være en del af det.

Ingen af delene passer til mine behov og ønsker...

Har aldri fløyet med dem og kommer heller aldri til og fly med dem, så jeg bryr meg ikke.
Skjønner ikke at folk kan fly med et sånt selskap.

Back