Gad vide om det er lovligt at tage betaling for toilet beøsg når du er airborne ???
Hvis man i tilegg serverer fordeva mat kan jo dette bli god butikk![]()
. Kor ska det ende?
Det er det jeg alltid har sagt: Man får det man betaler for....
Selv er jeg glad at ikke FR er monopolist på fly i Europa!
BF:cool2
I så fall er jeg historisk, for jeg har gått ombord på fly helt uten kontanter. Og det på langtur...“I don’t think there’s anybody in history gone on board a Ryanair flight with less than a pound,” he added.
Om ikke annet så får Ryanair litt presse igjen.
Mens oljen sto i $140, og det ble regnet på en masse forskjellige måter å spare vekt for derigjennom å spare fuel (mye merkelige ting de regnet på), foreslo jeg at man skulle gjøre med pax'en som foreldrene våre gjorde med oss før vi satte oss i bilen for å kjøre til hytta - sende alle sammen på do FØR man gikk ombord. Dét vlle kunne spare ganske mange kilo på hver flight. Økonomene i FR får nå regne på om det lønner seg for FR å oppfordre til dobesøk på flyplassen eller la dem gå på do for GBP1 ombord. Alternativt kan MOL presse flyplassene til å innføre betaling på doene på bakken, og kreve en cut av det også. genialt!
Eg berre spyr. Kor ska det ende?
Spy? Det blir 10 kr. Kan tas med på neste fly og vin![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.