Å, slapp av.. Tror nok ingen har lest det siste fra meg i trip-reportsforumet.. Det blir ny Londontur i Desember, samt SEA i januar, og det blir nok skrevet litt om de turene og.. (Selv om jeg har en følelse at det blir et par andre rapporter her om minst en av de turene..).
At folk har forskjellig smak, er jo forsåvidt greit, og noe jeg respekterer, både når det gjelder mat, musikk, osv. osv.. Og jeg trivdes da godt på HRC i Cardiff.. Høres kanskje sært ut, å tilbringe 25-årsdagen sin mutters alene, i en nesten tom HRC i Cardiff.. Men med god mat, godt øl, flatskjermer med musikkvideoer på, og verdens hyggeligste servitru.. ehm, servitrise, koste jeg meg skikkelig, faktisk.. Om noen kaller meg rar pga. det, så værsågod..
Ang. delayen, dog: Jeg får påspandert hotell, middag og frokost, samt blir booket om til neste dag, og jeg er fornøyd.. Kommer sliten til hotellrommet, leser forumet, og får inntrykk av at det var visst galt av meg å være fornøyd med det.. Det økonomiske tapet, var på ca. en tusenlapp.. Til gjengjeld "slapp" jeg å bruke penger på mat og drikke i Trondheim i helgen, og sparte hotellregningen der oppe, så noe voldsomt tap var det uansett ikke.. Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å bry meg mer om det...
(Og sånn apropos HRC: Begge de to neste turene blir totalt HRC-frie

)
Ellers må jeg jo få lov til å si at jeg setter pris på positive tilbakemeldinger om måten jeg skriver rapporter på