My bags are packed, and I'm ready to go.....

Jeg må innrømme at jeg får litt dårlig stemning av en del svar her.. Jeg skriver om min tur, hvordan jeg valgte å feire min bursdag, og hvordan jeg opplevde kaoset på LHR.. Og så føler jeg bare at jeg blir kritisert for hvordan jeg gjør det ene og det andre. For hvor jeg spiser, at jeg ikke går på fylla, og at jeg tydeligvis håndterte ombookingen feil.. Da blir det liksom ikke noe gøy å skrive om turer man drar på.. Er hvertfall sånn jeg har oppfattet enkelte innlegg.. Tror dette er første gang jeg har følt en slags dårlig stemning her...

Last edited:
Hei! Med over 2.000 klikk har jo denne vært en av de mest populære rapportene den siste tiden. Jeg var innom hver dag for så sjekke utviklingen. Du skriver engasjerende og morsomt. Og det engasjerer igjen andre til å skrive kommentarer. Og for min egen del - i stedet får å bare skrive "artig rapport", skrev jeg på en liten slengbemerkning om HRC, som jeg har lagt merke til at du foretrekker. Når dette er ganske så fjernt fra hva som ville være mitt valg, så synes jeg det kunne kommenteres. Men jeg kunne godt slengt med en: ;). Så det du oppfatter som kritikk, er kanskje snarer engasjement? :)

Håper fra rapport fra flere reiser ! :exclaimation

Ingenting galt med HRC eller for den saks skyld TGIF :) Begge disse establisementene har blitt besøkt i løpet av mine to siste New York turer ;)

Folk er ulike i matveien og om noen foretrekker HRC framfor et sted med Michelin-stjerner så er det helt normalt. Når man reiser alene så er steder som HRC å foretrekke framfor en "fin" restaurant.

Synes rapporten var spennende lesning jeg Martin. Hvis man er ute på ferie og eventyr så er en ekstra stopp pga uforutsette hendelser bare litt av sjarmen med å reise. Er ofte slike ting som man husker best i etterkant av ferien og som ofte blir snakkis når man skal fortelle om turen :)

Hei! Med over 2.000 klikk har jo denne vært en av de mest populære rapportene den siste tiden. Jeg var innom hver dag for så sjekke utviklingen. Du skriver engasjerende og morsomt. Og det engasjerer igjen andre til å skrive kommentarer. Og for min egen del - i stedet får å bare skrive "artig rapport", skrev jeg på en liten slengbemerkning om HRC, som jeg har lagt merke til at du foretrekker. Når dette er ganske så fjernt fra hva som ville være mitt valg, så synes jeg det kunne kommenteres. Men jeg kunne godt slengt med en: ;). Så det du oppfatter som kritikk, er kanskje snarer engasjement? :)

Håper fra rapport fra flere reiser ! :exclaimation

Takk, AirbusTero.. Hvordan jeg oppfatter ting, er jo ikke nødvendig det folk mener når de sitter og skriver.. En lite smiley bak, kan (som her) utgjøre stor forskjell..

Sånne tilbekameldinger som du skriver her, setter jeg selvsagt pris på. At noen finner skrivingen min morsom og engasjerende er selvsagt hyggelig :).

Jeg forsøker selvsagt å legge litt humor i det (som når jeg refererte til scampien til BA som forvokste reker), og det er hyggelig at det virker.. :)

No hard feelings til noen her, forøvrig.. Kan sikkert skyldes at jeg kom hjem litt sliten og irritert i går.. Skal selvsagt fortsette å skrive når jeg er ute på tur :)

Jeg er kjempeglad for at du valgte å skrive en live rapport!! Flott underholdning for oss som må holde seg hjemme :up:

For å si det sånn. Spis den maten du vil. HRC har god Amerikansk mat!! Jeg hadde sikkert tatt et enda mer "upopulært" valg som f.eks McDonalds :)

Hei! Veldig dumt at du føler sånn, Martin! Jeg må bare si at jeg virkelig håper at du ikke slutter å skrive rapporter etter denne. Denne har jo virkelig vært utrolig artig å følge med på. Fra starten der vi alle må gjette hvor du skal til problemene på Heathrow. Veldig spennende å lese dine meget god elive- oppdateringer fra det som hendte. Jeg må si at jeg har ikke hatt PC- tilgang denne helgen og var det noe jeg hadde lyst å lese når jeg skrudde på PCen hjemme var det hvordan det gikk med deg og denne rapporten!:D

Høres jo også ut som en artig tur og godt gjort å ha tiltak til å reise slik på kort varsel på bursdagen sin. Jeg kunne tenkt meg noe lignende men jeg hadde aldri kommet meg av gårde. Hadde sikkert endt på HRC selv, da vet man i alle fall hva man får. Grunnen til at jeg skrev at du burde få gratis drikke også var rett og slett at jeg synes det måtte være ergerlig å betale OG miste flyet til TRD. Men du har jo tatt på en flott måte og avgitt en glimrende rapport.

Å, slapp av.. Tror nok ingen har lest det siste fra meg i trip-reportsforumet.. Det blir ny Londontur i Desember, samt SEA i januar, og det blir nok skrevet litt om de turene og.. (Selv om jeg har en følelse at det blir et par andre rapporter her om minst en av de turene..).

At folk har forskjellig smak, er jo forsåvidt greit, og noe jeg respekterer, både når det gjelder mat, musikk, osv. osv.. Og jeg trivdes da godt på HRC i Cardiff.. Høres kanskje sært ut, å tilbringe 25-årsdagen sin mutters alene, i en nesten tom HRC i Cardiff.. Men med god mat, godt øl, flatskjermer med musikkvideoer på, og verdens hyggeligste servitru.. ehm, servitrise, koste jeg meg skikkelig, faktisk.. Om noen kaller meg rar pga. det, så værsågod..

Ang. delayen, dog: Jeg får påspandert hotell, middag og frokost, samt blir booket om til neste dag, og jeg er fornøyd.. Kommer sliten til hotellrommet, leser forumet, og får inntrykk av at det var visst galt av meg å være fornøyd med det.. Det økonomiske tapet, var på ca. en tusenlapp.. Til gjengjeld "slapp" jeg å bruke penger på mat og drikke i Trondheim i helgen, og sparte hotellregningen der oppe, så noe voldsomt tap var det uansett ikke.. Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å bry meg mer om det...

(Og sånn apropos HRC: Begge de to neste turene blir totalt HRC-frie ;))

Ellers må jeg jo få lov til å si at jeg setter pris på positive tilbakemeldinger om måten jeg skriver rapporter på :)

Det er bra at dette da virker oppklart.

Høres kanskje sært ut, å tilbringe 25-årsdagen sin mutters alene, i en nesten tom HRC i Cardiff.. Men med god mat, godt øl, flatskjermer med musikkvideoer på, og verdens hyggeligste servitru.. ehm, servitrise, koste jeg meg skikkelig, faktisk.. Om noen kaller meg rar pga. det, så værsågod..

Litt sært kanskje, men heller ikke så rent lite fascinerende.;)

. Jeg bare konstaterer at jeg hadde det ålreit den kvelden, og det skyldes bl.a. at vi alle er forskjellige.. :)

Og det skal du fortsette med aa vaere. Dette er morsom lesning, med humor og selvironi, og det inspirerer ogsaa til sleivete kommentarer. Staa paa videre, du!

Jeg tiltsår at jeg ikke er den flinkeste til å ta bilder, men det ble da noen: alle fra Cardiff:

DSC_0023.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0025.jpg

Jeg får høre at jeg skriver med humor, og at jeg skulle spist et annet sted: Kanskje dette kunne vært noe?

DSC_0026.jpg

Språket jeg ikke skjønte bæret av..

DSC_0028.jpg

DSC_0030.jpg

Til Speedbird ;)

DSC_0033.jpg

DSC_0035.jpg

(:colgate:)

Noen få til: tatt med telefonen..

IMG_0020.jpg

Spottebilde!!

IMG_0021.jpg

Dette kaller jeg "Selvportrett i rulletrapp" :colgate:

IMG_0024.jpg

Litt medbragt lunsj, og klar for togtur

IMG_0025.jpg

Cabin-shot fra toget... Samtlige seter stod mot hverandre sånn som disse, med et bord i mellom.. Et sete i bredden der jeg satt, og to på andre siden.. Og med setet foran ledig begge veier, klagde man ikke på beinplassen..

Back