Molde 04.07.09

Wiggo Hovde

ScanFlyer Silver
Testet ut et par forskjellige billedstørrelser på kameraet i dag.

DSC_0087.902.JPG

DSC_0107.902.JPG

DSC_0124.1128.JPG

DSC_0128.1128.JPG

DSC_0144.1128.JPG

Beklager flekken ved nesehjulet. Såg ikke den før jeg la bildene over på PCen. Et ørlite støvkorn i kamerahuset.

Vakkert! Hvor mange flyplasser i Norge flyr Spanair på?

spotless_DSC_0144.1128.jpg

Fina bilder Wiggo. Synd med den sista bilden och en så fin bild med stövflekk. Om det är OK så har du här en spotless....Lätt fixat i photoshop..
Vis du icke accepterar att jag labbat med din bild säg ifrån så raderar jag den..

spotless_DSC_0144.1128.jpg

Fina bilder Wiggo. Synd med den sista bilden och en så fin bild med stövflekk. Om det är OK så har du här en spotless....Lätt fixat i photoshop..
Vis du icke accepterar att jag labbat med din bild säg ifrån så raderar jag den..

Jo da 558, for all del, det er bare du å fikse! Når jeg prøver på slikt så blir alltid bildekvaliteten redusert. Mister mye skarphet, men du har klart å bevare den.

Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens!

Mange takk LN-SSL! Landingene er tatt ved tunnellåpningen på RV64. Liten parkeringsplass der ved busslomma. Avgangen er tatt fra veikanten til E-39 rett ved nedkjørselen til den røde bondegården som ligger omtrent inne på flyplassen.

Ok greit ja!
Kvakk til litt da jeg så bilde 2 og 3 i rask rekkefølge. Trodde de skulle slå ræva nedi, inntil hjernen koblet bilde 3 til en take-off....:colgate:
Ja, ja...., det er vel ikke bare kroppen som blir slapp og sløv i dette været:D

Flotte bilder, hvor står du? På Brunvoll eller på utstikkerveien fra nedkjøringen til flyplassen, kanskje?

Back