Fredriksen ScanFlyer Dornier 9 Aug 2012 #41 Re: Mitt første forsøk Polaris How to apply water slide decals
B Bergern ScanFlyer Dusty 19 Feb 2014 #42 Re: Mitt første forsøk Hola! Er lei av sudoku og Rolf Hansens kryssord i Dagbladet som hjernebry. Modellbygging virker som et forlokkende alternativ. Noen anbefalinger til en nybegynner? Jeg går heller litt hardt ut og tryner, framfor å starte lavt og kjede meg
Re: Mitt første forsøk Hola! Er lei av sudoku og Rolf Hansens kryssord i Dagbladet som hjernebry. Modellbygging virker som et forlokkende alternativ. Noen anbefalinger til en nybegynner? Jeg går heller litt hardt ut og tryner, framfor å starte lavt og kjede meg
Y Yankee ScanFlyer Gold 19 Feb 2014 #43 Re: Mitt første forsøk Hvordan går modellbygger karrieren Polaris? Jeg har fortsat ikke begynt på A-37B Black Eagles byggesettet jeg fikk for noen år siden.
Re: Mitt første forsøk Hvordan går modellbygger karrieren Polaris? Jeg har fortsat ikke begynt på A-37B Black Eagles byggesettet jeg fikk for noen år siden.