• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Merkelig avbestillingssystem hos SAS Braathens

Cloudcruiser

ScanFlyer Silver
Jeg har i det siste laget haugevis av bookinger hos SAS Braathens og en gang i blant kommer det selvsagt noen feil inn.
Men jeg ble veldig glad da SAS Braathens la inn avbestilling innen 24 timer etter bestilling på sin hjemmeside.

Jeg bestilte nettopp en Happy-reise fra Kristiansand til Oslo som jeg etter 10 minutter fant ut at jeg ikke kunne bruke fordi jeg skulle være der lenger, så jeg gikk inn på bestillingen og trykket på knappen; "Ja, kanseller bestillingen min".

Da jeg ved en tilfeldighet ringte SAS Braathens i forbindelse med en bestilling i dag, så jeg at reisen fortsatt stod inne på profilen min og spurte om den stod inne, og det gjorde den. Den var trukket fra kortet mitt og kunne ikke refunderes fordi det var Happy. Da jeg sa at jeg sa at jeg hadde kansellert den på nettet sa dama bare "Ja, men det går ikke ann å kansellere bestillingen på internett selvom det er innenfor 24 timer, det må gjøres på telefon".

Men da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor de har den funksjonen i det hele tatt på internett. Det er bare lureri og skaper forvirrelse.

Enden på historien var at jeg ringte på nytt til SASB, fikk ny saksbehandler, forklarte situasjonen og at jeg hadde kansellert den på internett og hun sendte melding til Refusjonsavdelingen om at det var en ugyldig bestilling.

Vet noen hvorfor de har dette systemet når det ikke kan brukes?
 

Attachments

  • kansellere.JPG
    kansellere.JPG
    28.1 KB · Views: 28
Ta tog!
Ingen blodsuger-regler, og du får redundert alt til og med reisedagen utenom .. 40 kroner. Skulle likt å se blodigla norsk luftfart fly etter samme prinsipp :p
 
Originally posted by seilfly

Ta tog!
Ingen blodsuger-regler, og du får redundert alt til og med reisedagen utenom .. 40 kroner. Skulle likt å se blodigla norsk luftfart fly etter samme prinsipp :p

Går ikke tog til Molde ;)
 
det må være en feil, og så har dama på 05400 misforstått (av egen erfaring vet jeg at en del av damene der ikke er så gode på "den derra internetten"). Send inn klage til customerrelations@sasbraathens.no og forklar. De fikser!;)
 
Back
Top