Nope. Men fra Oslo kan du fly 1-stop til både San Jose og Panama via New York, eventuelt til Panama via Amsterdam.Takker for responsen. Dette blir min første tur. Men det går vel ikke noen charterfly til Costa Rica...!?![]()
Mulig man stiller seg lagelig til hogg her, men Mexico syntes jeg faktisk var en skitten og utrygg plass sist jeg var der i fjor sommer.
Var dette på Yucatan? Mexico City eller lengere nord ville jeg aldri funnet på å dra til pga alle problemene der.Mulig man stiller seg lagelig til hogg her, men Mexico syntes jeg faktisk var en skitten og utrygg plass sist jeg var der i fjor sommer.
Som charterdestinasjon har de i Yucatan også øya Holbox som jeg ikke har besøkt. Det skal være en veldig rolig øy helt i nordøst.
Ellers er det i Yucatan mange severdigheter av verdensklasse som de ikke har noe noe av i den dominikanske republikken:
-Imponerende områder med Maya-ruiner som Chichen Itza i innlandet og Tulum som ligger idyllisk ved havet
-de har også fornøyelsesparker med store oppsetninger av maya-kultur
-Cenotes, grotter som man kan dykke i
-undervanns skulpturpark som man kan dykke på ved Isla Mujeres
Jeg tror du er gal. Helt nord i Mexico er det jo selvmordsforsøk å dra. Mexico City er heller ikke noe å dra til.Hei robertaas!
Når jeg var der i fjor var jeg i Ensenada og Rosarito på Baja California-siden..Må innrømme at jeg ikke ble imponert dessverre, men er vel kanskje ikke den tryggeste delen av landet heller da så nært grensen mot USA..
Skal du vasse i turister fra USA på Yucatan er det bare å dra til hotellstripen i Cancun. Drar du andre steder er mixen mye bedre.Yucatan vet jeg lite om og det frister meg heller ikke. Skal man først vasse i amerikanske turister, er det uendelig mye bedre at de kommer fra vestkysten enn østkysten og mid-west.
Det er mitt inntrykk også, men jeg har bare vært der en gang - i Puerto Vallarta. Fikk inntrykket fra jeg mellomlandet i Mexico City og vil aldri tilbake til det landet før de får en viss orden i sysakene sine.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.