Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

Alle varer i to forsendelser er på posthuset. Jeg tror det lurer en bestilling til før jeg setter strek.

Fikk første forsendelse i dag. Litt skuffet over at den ene glidelåsen på PC bag'en var i stykker. Og nå er de tomme på lager, så det nytter vel ikke å bytte. Håper jeg kan få fikset den selv.

Braathens vesken og klokka var helt supre!!

Min 343 modell ankommer posthuset i morgen som forsendelse nr 2. Så da gikk det bra til slutt!

BF:cool2

Da var mine A340`er også i hus:D
Har 3 stk til overs, så det er bare å gi et vink om noen er interesert!;)

Nå har jeg også mottatt alle varene jeg har bestilt! Har tipset en del venner om salget, men desverre ser de ut til å gå tom for de mest attraktive varene. Jeg er mest spendt på om de skal legge ned dette tilbudet, eller om de kommer med nye freshe varer snart?

A340'en min ser flott ut der den står på hylla på kontoret mitt!

La merke til at ihvertfall retroklokkene ikke selges ombord lenger, så det er nok et ryddesalg ...

340'n er stooor. Men skal nok finne en plass til den :-)

Og fruen konfiskerte Braatens bagen umiddelbart. Hun er kjempefornøyd med ny veske...

S

Joda, den veska der var jo egentlig perfekt den ;)
Brukes faktisk som skolebag ;)

Og tenk da var varene mine kommet i hus etter en lang mail-korrenspondanse med Crossroads.....
Klokka var schtiiilig..........og kofferten (Stratus Trolley) var meeeget praktisk :) :)

SAS Web Shop stenger 31. mai. Kommer det en erstatter, eller slutter SAS med dette?

SAS Web Shop stenger 31. mai. Kommer det en erstatter, eller slutter SAS med dette?

CK skrev da et sted om at det skulle komme noe nytt som man burde ha øynene åpne for. Synd hvis ikke en slik webshop er liv laga!

Ja, ser de kjører 75% på en del varer. Begynner dog å bli tomt i butikken, så det er begrenset hva som interesserer meg der nå. Hvis de setter ned prisene på flymodellene litt mer, så tipper jeg de forsvinner raskt. Skal vi si 69 kr for A340-300 1:100? :colgate:

Var inne og kikket nå. Var ikke mye de hadde til 75% rabatt som jeg kunne se. Men tydelig at de begynner å bli noe utplukket. Ikke mye interessante varer igjen. Og jeg synes fortsatt flymodellene er for dyre!

Var inne og kikket nå. Var ikke mye de hadde til 75% rabatt som jeg kunne se. Men tydelig at de begynner å bli noe utplukket. Ikke mye interessante varer igjen. Og jeg synes fortsatt flymodellene er for dyre!

Hvis du er interressert i A340 modellen, bytt til svensk. Da får du den til 599 SEK, istendenfor 699 NOK:drunk:. Men siden de skal legge ned siden kunne de godt satt ned prisen enda mer.

SAS Webshop legges ned på søndag - gjør et kupp nå!

Minner om at det er store avslag i SAS Webshop fordi den legges ned på søndag. Blant mange supre produkter, SAS-branded og ikke, finnes modeller, vesker, bøker, reiserekvisita, "designprodukter", barneutstyr og mye mer til sterkt reduserte priser. Dette er bl.a. en fantastisk mulighet til å skaffe seg flymodeller som trolig vil bli vanskelig tilgjengelig fremover. Og billig.

Retro-veske, SAS/Bergen - før €22, nå €8,50: http://www.crossroads.se/Portal/default.asp?Link=http://www.crossroads.se/Portal/Products/Product.asp?itemId=2758

Aircraft model Airbus 340-300, 1/100 (!) - før €142, nå €69: http://www.crossroads.se/Portal/Products/Product.asp?itemId=1971

Aircraft model MD-80, 1/100 - før €62, nå €29: http://www.crossroads.se/Portal/Products/Product.asp?itemId=1974

Og altså mye, mye annet.

Kristian

Hvis du er interressert i A340 modellen, bytt til svensk. Da får du den til 599 SEK, istendenfor 699 NOK:drunk:. Men siden de skal legge ned siden kunne de godt satt ned prisen enda mer.

Det hjelper lite å bytte til svensk når mann ikke har adresse i Sverige. Men litt rart at det skal være såpass prisforskjell.

Jaja,, sitter å ser litt på shoppen deres nå, men er ikke så mye interesant igjen, ikke til den prisen ihvertfall. Siden det er siste salgsdag idag, vil prisene bli senket enda mer utover dagen?

Back