Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

min pakke ble innlevert i Sarpsborg, så vil anta at det ikke kommer mva og sånt tull itillegg :)

På ordrebekreftelsen er det jo betalt norsk moms, så tviler på at det er noe problem.

*Har bestilt tidligere fra SAS webshop, og du betaler det du får beskjed om på checkout, ingenting mer enn det(Dvs ingen moms), tror pakkene sendes fra Danmark.

Pakken min er registrert omlastingsterminal Molde i dag morges, så da kan den hentes på Smøla postkontor imorgen :D
Prisgrunnlag: 10,3 kg :p
Bestilte faktisk for en uke siden idag, og rett beløp ble trukket fra kontoen, så da så :D

En pakke er registrert omlasting i Trondheim (klokke), mens den andre som jeg har fått bekreftelse på (flymodell++) ikke er registrert noen plass! Vi får se hva som skjer! synes ikke saswebshop har hatt helt taket på dette salget, for å si det litt mildt!

En pakke er registrert omlasting i Trondheim (klokke), mens den andre som jeg har fått bekreftelse på (flymodell++) ikke er registrert noen plass! Vi får se hva som skjer! synes ikke saswebshop har hatt helt taket på dette salget, for å si det litt mildt!

Samma her! Min første pakke med div. flymodeller ligger også på omlasting i TRD, men den med 4stkA340 er ikke mulig å spore..:8:

Min A340-pakke er det heller ingen sporingsinfo på.

Skal si Posten bruker lang tid på å få fraktet en pakke fra Østlandet til Vestlandet.
Følgende er å finne angående min pakke fra SAS Web Shop:

27.03.09 16.08 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG

Etter det er det ikke registrert noen bevegelse på den......

Ut fra det jeg kan se på historikken her på forumet så var jeg vel en av de aller første til å bestille den godt rabatterte A340'en. Har foreløpig ikke sett noe til hverken den første bestillingen (koffert + diverse) eller den andre bestillingen (A340).

Ikke særlig effektivt dette (bortsett fra LN-MOW som fikk klokka si ganske kjapt).

Sendte dem en mail i dag, og fikk faktisk raskt svar hvor de sier at pakkene kan erfaringsmessig bli forsinket hos tollen i Norge som ikke akkurat ekspederer raskt. Pakkeinformasjonen blir ikke gjort tilgjengelig før den er gjennom den mølla der, etter hva jeg forstod!

BF:cool2

Hmmmm...har ikke hørt en døyt siden jeg fikk ordrebekreftelse 31/3 jeg.....

Det nærmer seg! Ankommet postterminal Steinkjer i dag 7.44 og da er den vel i postkassa i løpet av dagen??? (pakke nr. 2 med flymodell etc. finnes det foreløpig ikke noe sporingsinformasjon på!)

Da har jeg hentet en J***** stor og vakker A340 modell :)
IMG_0190.jpg

Får nok min først over påske. Fikk endelig opp info på pakkesporing, men foreløpig er det kun denne informasjonen på begge pakkene:

08.04.09 12.51 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 3160 STOKKE

De har i alle fall kommet inn i landet ser det ut som :)

jcnorway/Novair:
Når bestilte dere ???
Når fikk dere pakkesporingsmail ???

Hilsen en som venter i spenning

Bestilte to pakker:

28. og 30. mars

Ordrebekreftelse kom rett etter at bestilling var lagt inn.
Pakkesporingsmail kom med 3 minutters mellomrom den 3. april på morgenen.

Fikk først opp data på pakkesporingene nå i dag 8. april ca kl 13.

Så får vi se når selve pakkene dukker opp :rolleyes:

Denne tråden minner meg mer og mer om ..... ^_^

Den minner ikke bare om den, men i mine øyne er den lik :colgate:

Følgende sporing kom fram på min forsendelse nå i kveld:
08.04.09 20.54 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

...og jeg som håpet at Påskeharen skulle dukke opp med 2 ex. A340 :(

Det kom melding i postkassen min idag om leveranse. Men det pokkers postkontoret stengte kl 13 i dag og har stengt på lørdag. Pokker!!

BF:cool2

Back