Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

De lovte 3-7 dager, og kom dagen etter??? WOW!

Ja, jeg er sjokkert!!! De har aapenbart lite aa gjoere.. Pakken kom dog fra Indiana, kun 15 mil unna Chicago, saa ikke akkurat langt.

Bruker kun Fedex over natten og internasjonalt, saa jeg aner ikke om de sender raskere enn foer paa Ground

UPS endret sin policy for et par år siden. Istedet for å la pakken sitte på lager i to dager, leverer de den nård en kommer fram. Dermed kan det skje at pakka kommer fram overnight.

Masse spart i lagerkostnader, selv om man sikkert taper litt premiumtrafikk. Men de som MÅ ha pakka over natten, betaler for dette likevel.

Litt hjelper det sikkert at det er mindre trafikk enn normalt også .. men se på dette - det er bortimot uslåelig. Dette er UPS Saver.

BORAS SE 03/30/2009 3:14 P.M. PICKUP SCAN

ROSWELL,
GA, US 04/01/2009 5:09 P.M. DELIVERY

BORAS SE 03/30/2009 3:14 P.M. PICKUP SCAN

ROSWELL,
GA, US 04/01/2009 5:09 P.M. DELIVERY

Edit: Glem alt jeg nettopp hadde skrevet her.. Det der var jo to dager, det.. Sorry.

Last edited:

Og jeg har ennå ikke fått pakken, bestilte på søndag. Får håpe den kommer idag..

*venter i spenning*

Datt plutselig inn 2 leveringsbekreftelser på mailen min for de to ordrene jeg har inne. Den ene vet jeg ble sendt allerede for et par dager siden, så jeg tipper det har hengt litt i systemet deres med å sende ut leveringsbekreftelsene.

Fikk også to leveringsbekreftelser på e-post nå, men det går foreløpig ikke an å spore dem - jeg får bare opp feilmelding. Det ender sikkert med at varen dukker opp på mandag - når jeg er bortreist - og så har Posten returnert den innen jeg kommer tilbake. Er så lei av å styre med pakker.

Jeg har bestilt i 2 omganger, og fikk i dag en leveringsbekreftelse. Håper de ikke har glemt den andre, da!

BF:cool2

Ser ut som de ikke har fått meg seg at Posten har fått en annen struktur på nettsidene sine og dermed fungerer ikke linkene heller. Prøv å kopiere sendingsnr og legg dette inn manuelt ved å gå inn på posten.no. Forsøkte dette på begge to sendingsnr, men fikk bare beskjed om at det ikke fantes info om sendingen.

Da har jeg mottatt "leveransemail" for min A340 + noe småtterier.

Fikk også to leveringsbekreftelser på e-post nå, men det går foreløpig ikke an å spore dem - jeg får bare opp feilmelding. Det ender sikkert med at varen dukker opp på mandag - når jeg er bortreist - og så har Posten returnert den innen jeg kommer tilbake. Er så lei av å styre med pakker.

Kopier kollinummeret manuelt å lim det inn i sporingsrubrikken på www.posten.no

Idag kom leveransebekreftelsen på den andre bestillingen min. Så da får vi håpe de kommer snart. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke bestilt 4-5 av den 340en og ikke bare 1. Det er nok derfor jeg drikker:drunk:

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke bestilt 4-5 av den 340en og ikke bare 1. Det er nok derfor jeg drikker:drunk:

Er du singel, eller? 4-5 A340 (1:100) hadde ikke uten videre blitt akseptert hos min bedre halvdel... På den annen side kunne man sikkert hatt en del fortjeneste ved å selge dem senere.

Selv jeg som singel vil si at flere 1:100 blir litt vel mye

Nei, jeg tenkte på å selge dem eller gi bort til flyinteresserte venner!

Somone: Du har tydeligvis kjøpt for liten leilighet! :colgate:

Kom i tanke om, vil det komme norsk mva og fortollingsgebyr osv på disse pakkene? Finnes det noen beløpsgrense her?

Den første av mine pakker ankom Krsand postterminal i dag kl 0913. Den andre finnes foreløpig ikke i systemet. Merkelig!

Noen som vet?

Ingen av mine to forsendelser har jeg klart å få opp sporing på. Aner ikke hvor i løypa de ligger, men satser på at de dukker opp snart. Står i betingelsene at alle priser er inkl mva så jeg kan ikke skjønne at dette skulle by på problemer selv om det kanskje sendes fra utlandet.

Jeg fikk en "leveransbekreftelse" på dansk som henviser til en link til Post Danmarks Track and Trace - men linken finner ihvertfall ikke jeg(og dermed heller ingen pakkesporing) - i tillegg betalte jeg i NOK og skulle ha varene sendt min norske adresse. Oh well. Jeg får drikke med BizFlyer!

Regner med de har pakken klar for uthenting i PIB i morgen for min del, ettersom den er registrert på postterminalen i Trondheim nå.

Back