Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

En boeing 737-600 annkom i dag, men med brukket høyderor! så skal erstate den med en ny i morgen! så hvis jeg får beskjed om at 340 modellen er utsolgt så er det toppen av kransekaken.

Bestilte for 3 dager siden og i dag fikk jeg følgende e-post:
"Hej!
Dessvärre så har SAS Dual Limited Edition som ni beställt utgått och vi ahr därför annullerat er order och betalat tillbaka pengarna till er. Vi beklagar detta och hoppas att det inte ställer till alltför stora besvär för er".
Ja da, ja da, status var satt til på lager, ordre bekreftet, men det gjelder vel ikke det da!
Useriøst salg!:angry:

Hvis dette fortsetter for flere så bør kanskje SAS få beskjed om hvordan nettbutikk-leverandøren deres driver "butikk"? Tiden får vise om flere får beskjed om "utsolgte" varer.

Bestilte for 3 dager siden og i dag fikk jeg følgende e-post:
"Hej!
Dessvärre så har SAS Dual Limited Edition som ni beställt utgått och vi ahr därför annullerat er order och betalat tillbaka pengarna till er. Vi beklagar detta och hoppas att det inte ställer till alltför stora besvär för er".
Ja da, ja da, status var satt til på lager, ordre bekreftet, men det gjelder vel ikke det da!
Useriøst salg!:angry:

Denne klokken du har fått mail om har fortsatt status "på lager" i nettbutikken, så hvordan de kan ha den på salg som når de ikke har flere av den kan man jo lure på :drunk:

I såfall må de hvis de har gått tomt ,sende modellene til oss straks når de er på lager igjen!

Med omtrent alt til halv pris, skal du ikke se bort fra at dette er opphørssalg , så da kommer det neppe nye varer ....

Er denne bra? : "SAS Collection 54 cm trolley". Vurderer denne..

Ingen anelse om den er bra. Har selv bestilt "SAS Collection 76 cm trolley". Får se når den dukker opp om den duger. Har fram til nå kun hatt Samsonite sine kofferter i polykarbonat og disse har vært meget gode!

Fikk akkurat svar fra SAS Webshop ang. den bag'en jeg fikk beskjed om var utgått fra sortimentet:

Hej!
Vi beklagar denna förvirring i information till er. Vi hade ett fel i våra interna system som gjorde att sådant vi trodde var slut fanns i lager. Detta betyder att allt som ni har beställt fanns i lager och är på väg till er. Än en gång beklagar vi att ni fick felaktig information på grund av ett internt fel i våra system.

Mvh
SAS Webshop

Så ikke tro alt de skriver. Sjekk nettbutikken og se om varen fortsatt er til salgs og på lager. Hvis den er det så kan det jo hende de tar feil :)

Last edited:

Hva er dimensjonene på 1:100-modellen av SAS A340? Noen som kan si hvor bred og lang denne modellen er? Må finne ut hvor den skal plasseres :)

Får håpe alle som har bestilt får den uten skader og feil.

Ringte sas webshop nå nettopp og de sa at de hadde sendt 340 modellen ,som min ordre. Så da er det å krysse fingrene å håpe modellen er i kjønneste orden! og for dere andre som venter spendt!

Hva er dimensjonene på 1:100-modellen av SAS A340? Noen som kan si hvor bred og lang denne modellen er? Må finne ut hvor den skal plasseres :)

Får håpe alle som har bestilt får den uten skader og feil.

Aircraft model Airbus 340-300.
The queen of the SAS fleet, used on our long distance routes. SAS has 7 of these in its fleet. This giant is 63.7 metres long and measures 60.3 metres from wingtip to wingtip. It can carry up to 261 passengers. The model measures 65 cm in length and 60 cm from wingtip to wingtip.

Info sakset fra SAS WebShop....

Last edited:

Da er prisen endret til 699:rolleyes: Så de bør jo egentlig ha den på lager..

Det finner vi vel ut av når regningen på kredittkortet dukker opp (EB: Jeg savner nettsaldo-funksjon til Eurobonus Mastercard). Men jeg kan ikke skjønne at de skal ha lov til å trekke 699 kr når man kun har autorisert/godkjent at de trekker 69 kr + frakt.

Har ikke hørt noe om min ordre, så jeg går ut fra at den er på vei. Tiden får vise :)

Da har jeg faatt shipping confirmation paa klokken min, saa faar vi se hvor lang tid den bruker over 'Dammen'.

Imponerende!! Onkel Brun ringte på døren med klokken min for 10 minutter siden!! :up:

Onkel brun er lynkjapp for tiden. Bestilte 2 dekk fra Tirerack i gaar med UPS ground, shipping kosta 18 daler (3-7 dager). I morges kom Onkel Brun med dekkene nesten en time foer Onkel Purple, som Tire Rack skulle ha 4 ganger saa mye foer aa sende dekkene over natta med

Back