Med SAS og United til New York i economy og business

Synes du er over dammen støtt, jeg. Flott rapport i alle fall, fin søndagslitteratur for min del. Takk skal du ha!

Knallrapport! Kan nesten se deg for meg om du hadde stått og gomset strandaskinke i tollen i USA. :)

Lettlest og underholdende :)

Takk takk :)

Synes du er over dammen støtt, jeg. Flott rapport i alle fall, fin søndagslitteratur for min del. Takk skal du ha!

Det har blitt noen turer i det siste ja. Tusen takk for hyggelig kommentar!

Knallrapport! Kan nesten se deg for meg om du hadde stått og gomset strandaskinke i tollen i USA. :)

Om-nom-nom-nom :colgate: Takk takk for ein fin kommentar Fnate!

Flott rapport, syntes det kommer TR fra deg titt og ofte og de er alltid vært å lese:-)

Hyggelig at du tar deg tid til å lese :) Det gjør "bryet" med å sette det sammen til noe greit og leselig, verdt det ;) Takk for kommentar!

Takk for flott rapport!
Har sendt en link til min kollega som solgte deg billetten :-)

Jo takk for hyggelig kommentar!
Forumverdenen er ikke større enn det, nei! Han kollegaen din skulle bare visst at jeg kom meg t/r over dammen i biz for 1500 NOK (+OT lottokupong og navneendring) ;)

Re: UA1455 BOS-IAD

En fin-fin TR fra Sørlandet dette!
Gleder meg til å lese NR-TRen :)

Har ingen bilder eller noe spesielt å berette om fra denne flighten, annet enn at jeg drakk en Diet Coke og var fornøyd med livet!
Det der er et herlig følelse å ha når man er ute og flyr! :fly

Men skjønner ikke hvorfor det ble rad 7 på CPH-KRS. Jeg skyr den raden på Q400, det er jo RETT ved propellen. Finnes ikke mere bråk i den maskinen enn der.

Takk for titten, Optiontown kan ofte være flotte saker! Skjønner jeg har tilgode å oppleve mer av det "ekte" USA fremfor de vanlige storbyene, settes herved på smørbrødlisten :)

En fin-fin TR fra Sørlandet dette!
Gleder meg til å lese NR-TRen :)

Det der er et herlig følelse å ha når man er ute og flyr! :fly

Men skjønner ikke hvorfor det ble rad 7 på CPH-KRS. Jeg skyr den raden på Q400, det er jo RETT ved propellen. Finnes ikke mere bråk i den maskinen enn der.

Tusen takk for det! Rad 7 ble valgt hovedsaklig pga at det er langt fremme i flyet. Bråk?!?!??! Deilig lyd, heter det :D

Takker for en strålende rapport! Du skriver veldig bra :)

Tusen takk for det :) Hyggelig!

Finfin rapport! Fikk ikke litt lyst til å reise igjen nå... :)

Tusen takk! Løp og bestill en billett! Man blir ikke yngre ;)

Takk for titten, Optiontown kan ofte være flotte saker! Skjønner jeg har tilgode å oppleve mer av det "ekte" USA fremfor de vanlige storbyene, settes herved på smørbrødlisten :)

Takk for hyggelig kommentar! OT har funket veldig bra for meg i år, med 2/2 forsøk som har gått gjennom :) I fjor gikk 0/3 forsøk gjennom for meg så jeg har hatt litt mer flaks i år.

USA har så uendelig mye å tilby. Noe av det jeg ser tilbake på med de beste minnene, er late august-dager ved en liten innsjø i Nebraska. Langt unna det som heter storbyer og fornøyelsesparker. Ellers har jeg funnet ut av at alle steder har noe unikt å tilby. Det gjelder bare å finne det :)

Flott rapport, Cecilie!

Er selv ikke noen stor fan av USA, men din rapport øker reiselysten betydelig. Ser frem til flere slike rapporter:-)

Back