Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg manglet også kun poeng fra Plaza, men en kort mail idag kl. 1530 , og svar med beklagelse og poeng på konto kom kl. 2054 ikveld![]()
Jeg manglet også kun poeng fra Plaza, men en kort mail idag kl. 1530 , og svar med beklagelse og poeng på konto kom kl. 2054 ikveld![]()
Hva skrev du og hvor sente du det?
Hello. I've had a recent stay at Radisson Blu Oslo Plaza
-CONFIRMATION NUMBER: XXXXXXX. It seems that the stay has not been
credited my account yet. Can you please look into it
Brgds LN-FHU
Mangler både status på CC og bonuspoengene.. og EB. Håper iallefall status kommer snart, jeg skal jo bo på hotell![]()
Jeg fikk de resterende poengene ved å fylle ut "Missing stay", var på plass etter noen timer (fikk tre ganger så mange Food & Beverage-points som jeg skulle ha på Plaza - og det er sjekket mot kvitteringen, ikke hukommelsenFortsatt ingenting... ser ikke ut som om det er noen vits i å etterlyse via CC heller, dette er vel noe som må fikses av MegaDo?![]()
Det skulle ta 4-6 veker, iht. CC. Aner ikkje om det er snacks i pakka.Noen som har fått det fysiske CC-kortet i posten ennå? Hvor lang tid pleier det å ta? Er der noe snacks med i velkomstpakken?
Skulle ikke det sendes til deg? Ser at jeg sendte det med den originale påmeldingen, men har videresendt til Melinda nå.Folkens
Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.
Folkens
Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.