Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Går rykten om att någon filmade mitt och AH Mattias "waste cart race" innan landning i Stockholm. Den filmen och även andra bilder på crew och "crew" tas tacksamt emot. Sänd PM för mail :)

Takk for muligheten Tommy. Hilsener fra Riga, der AirBaltic har klart å miste bagen min :)

Takker for en fantastisk tur! Takk til Tommy og alle dere andre som har dratt i gang dette!!! En stor takk også til crewet ombord, fantastisk innsats og det råeste crewet jeg har flydd med :D

Hyggelig å hilse på alle sammen. Alltid spennende å se hvem som skjuler seg bak nickene.

Takk til alle for en fantastisk tur! Dette var virkelig gøy, og det varte alt for kort. Jeg er overbevist, dette gjør jeg flere ganger!!

Tusen takk for en super-duper tur - det var første men håper ikke det blir siste! Takk til alle som har jobbet hardt for at vi andre kun skal nyte.

Den "virkelige" verden ventet på meg i dag - har alt jobbet et par timer og det blir nok noen til... men helt klart verdt det!

Jeg må få takke for en fantastisk opplegg. Takk til Tommy og crew for en kjempe innsats gjennom helgen. Hyggelig å treffe folk fra forumet og milepoint. Håper på en gjentakelse i fremtiden.

Tusen takk for et bra opplegg. Paradoksalt at SAS IT skulle ramme oss ved innsjekk, men gikk jo bra tilslutt. :p Satser på at jeg får statusen på Club Carlson etterhvert. Jeg trivdes greit jeg på rad 33.

Slutter meg til skrytet , flott opplegg og minnerikt tur. Det er jo slike livsopplevelser som er kjekt å få med seg.
Super innsats fra flight og cabincrewet med Savipix i spissen for "service of excellence".Well Done!
Check-in og Boarding bør man gjerne trene litt på.

Kaster meg på skryte&takkebølgen! Takk for alt, gleder meg til neste gang!

Check-in og Boarding bør man gjerne trene litt på.
Hvordan skal de gjøre det annerledes enn å sende et regneark med navn og seteplassering til flyselskapet? Rotet var fra SAS, alt var lagt inn feil, og måtte legges inn manuelt på nytt (og treghet ved boarding var følgefeil pga det, slik jeg forstod det).

Jeg er i hvert fall strålende fornøyd, og lot ikke litt kø i starten komme i veien. ;) Den eneste endringen jeg vil oppfordre til før neste gang er å ha programmet 100% klart før billettene legges ut til salg (f.eks. 2 000 poeng i stedet for 5 000/10 000). Å legge ut tentativt program først er selvfølgelig uproblematisk, men synes det bør være helt spikret før billettsalget.

Store spørsmålet nå er hvordan man skal legge inn ARN-CPH på flightdiary. Enten vil ikke strekene på karte passe eller så blir antall segmenter feil

Bortsett fra denne vriene problemstillingen så var det en kanon event og takk til alle som stilte opp, hjalp til og bare var med på å gjøre dette MORRO!

Store spørsmålet nå er hvordan man skal legge inn ARN-CPH på flightdiary. Enten vil ikke strekene på karte passe eller så blir antall segmenter feil

Jeg la inn ARN-BOO-CPH så blir ihvertfall kart og mil sånn noenlunde riktig.

Tusen takk for Tommy777 og Savipix og crewet og alle de andre som har jobbet og stått på for å få til Farewell SAS MD-80 MegaDO! Jeg klarer ikke helt med ord å beskrive den opplevelsen og stemningen det var ombord med et fly fullt av folk som bare ønsket å nyte en flytur som varte så lenge som mulig!

Takk også for en flott helg, flotte møter både med dere jeg kjente fra før, og ikke minst dere jeg ikke hadde møtt før. Så var det kanskje enda flere jeg ikke fikk hilst på, men nye muligheter kan komme.

Sitter også hjemme og tenker på helga. Strålende fornøyd med opplegget og artig å møte så mange fra Flyprat og Milepoint. Tusen takk til Tommy & co !!

Må benytte anledningen til å takke de som har fått til det her, hele opplegget var kanon fra ende til annen... :)

Ser forresten på FR24 nå at MD'n "vår", SE-DMB, er på vei fra BUD-CPH.

Jeg la inn ARN-BOO-CPH så blir ihvertfall kart og mil sånn noenlunde riktig.

Da får du feil antall segmenter ;) Cecilie og jeg har pratet om dette mye og ble enig om at det spørs hvilke data du bryr deg mest om. Jeg gjør ARN-CPH på 3,5 time :p

Strengt tatt burde du lagt inn SVG mellom BOO og CPH ;) håper turen hjem var fin!

Da ver jeg også hjemme etter en lang hjemreise - dog i noe rettere linje enn enkelte andres .. ;)

Tusen takk til Tommy777, Savipix og alle andre andre involverte! Dette var en rå event og noe jeg kommer til å leve på lenge!!

1374328_10151604182216036_700461056_n.jpg

Back