Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Har dere bestillt billett mellom CPH og OSL den 21? Hvilken flight tar dere? Syns jo godt SAS kunne sette inn en A320 eller en flunkende ny B73H i rute mellom CPH og OSL den dagen!

Jeg har bestillt bonusbilett på SK1458. Avreise 14.10. Men den kan jo endres :D Mulig det også kommer nye uttakstabeller nå med innføringen av SAS GO og SAS PLUS.

Hei! Jeg har også bestilt hjemreise kl 14:10 med SAS. Det er vel en flight som passer godt. :-)

Den tar jeg på sparket. En lørdagskveld i Kongens By er jo heller ikke å forakte.. Fly & Bajer på Peder Oxe?

Tar og fly hjem kl 14:10 på lördag. Dog med destinasjon GOT og enda en MD80. Vill _ikke_ se byte av fly type ;)

Tipper jeg kaster meg på 14.10 jeg også. Da kan vi ha "hangover party" i gullstua på Kastrup:-)

Den tar jeg på sparket. En lørdagskveld i Kongens By er jo heller ikke å forakte.. Fly & Bajer på Peder Oxe?

Kan være med på den....... Har ikke bestemt når jeg skal hjem enda..... ;)

Skal ikke se bort fra at jeg blir med på det! Har jo bare 26 frihelger i året, må jo nyte de jeg har.

Høres egentlig ut som en uuuutmerket plan!!!

Tar og fly hjem kl 14:10 på lördag. Dog med destinasjon GOT og enda en MD80. Vill _ikke_ se byte av fly type ;)

God plan !
Men hvor sannsynlig er det at denne avgangen faktisk flys med MD-80 når vi kommer til September ?

Last edited:

God plan !
Men hvor sannsynlig er det at denne avgangen faktisk flys med MD-80 når vi kommer til September ?

Vil ikke bli overrasket om det skjer en endring, men jeg holder fingrene krysset :)

Folkens! Da har jeg mottatt informasjonen fra alle paa Flypratlisten bortsett fra to. Har akkurat sendt en reminder til de to. Dersom intet mottas, vil jeg frigjoere de to setene paa onsdags kveld.

Har akkurat saavidt begynt pre-salg paa milepoint.com, loerdag den 11. kl 1000 central time eller 1700 norsk tid, aapnes slusene, saa de som har bedt om betalingsutsettelse til den 10. vennligst betal paa fredagskvelden (Den 10.)

For de som ikke har bekreftet plass, anbefaler jeg at man staar klar kl 1700 paa loerdag. Jeg vil poste bookinglinken her.

Takker for hjelpen!

Jeg håper nå at opplysningene på sas.no stemmer.

Utifra opplysningene skal det være en MD81 maskin fra Copenhagen til Oslo den 19 september (MegaDo), håper at dette ikke endrer seg, ellers er jo turen via CPH noe meningsløs.

Jeg håper nå at opplysningene på sas.no stemmer.

Utifra opplysningene skal det være en MD81 maskin fra Copenhagen til Oslo den 19 september (MegaDo), håper at dette ikke endrer seg, ellers er jo turen via CPH noe meningsløs.

Heh.....? *filler*

Skjønte heller ikke den der ...

0900 Halvannen time med SAS Eurobonus moderert av Randy Petersen, The Godfather of Frequent Flyer Miles.

Kan jeg spør hvem som kommer fra Eurobonus?

En tanke:
Selv om ikke Aanby jobber direkte med eurobonus, så er det en person i SAS jeg kunne tenke meg å høre mer fra. Altså hva man kan forvente seg på IT siden av Eurobonus i fremtiden. Syns kanskje det er her Eurobonus har mest å gå på :D

Kan jeg spør hvem som kommer fra Eurobonus?

En tanke:
Selv om ikke Aanby jobber direkte med eurobonus, så er det en person i SAS jeg kunne tenke meg å høre mer fra. Altså hva man kan forvente seg på IT siden av Eurobonus i fremtiden. Syns kanskje det er her Eurobonus har mest å gå på :D

Vi forsoeker aa faa Mette til aa komme

Back