Mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Nå går t-banen igjen på L1…så mulig det blir T-bane opp og bena hjem/ned igjen. Men først kaffekopp nummer to. Ha en best start på uken.

Morn fra Tønsberg. Her startet dagen som vanlig altfor tidlig, så nå sitter minstemann og jeg her og gjesper og gnir oss i øynene. Noe søvn er allikevel uaktuelt har han bestemt...
Nuvel, kursen settes mot barnehagen så fort den syvsoveren som sønn nr 1 er, og så blir det hjem igjen for å fyre opp laptopen og sette igang med jobb for første gang siden februar

God morgen fra L1. Hjalp på plassen når sommerrutene var over og vi fikk tilbake 15-minutters avgang. Og praktisk når man blir forsinket siden jeg ikke hadde lest dagens plan på ferie-SFO så måtte levere to ganger i dag. Podcasting i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret.. Da er sommerlettelsen over og den italienske shipping-bunaden på igjen (har de krympet i skapet i sommer?) Det ble litt ekstra mye druer med besøket fra UAE i går så morgen-treningen er erstattet med trenings-møte senere i dag. Junior er på summer-camp og FruS skal på turnering så da blir det kosekveld med døtrene i kveld. Mandag er litt deilig.

God morgen fra EU-hovedstaden. Flytting suger, men jeg får min nye leilighet idag. Etter å ha tatt toget over over lange strekninger i sommer kan jeg nå fly igjen, første tur finner sted på fredag.

God morgen fra Gaustablikk. Sol ute og kaffe i koppen. I dag blir det besøk til tungtvannsmuseet på Vemork og så satser jeg på å løpe Norsemans siste etappe opp bakkene igjen. Ha en bra mandag.

Jeg er blant dem som ikke synes mandager er noe stas.
Trøtt og fæl men greit at man kan ha hjemmekontor.

God morgen fra SVG, turen går et hopp mot nord og jobb i hula står på planen.
Men først blir det lunsj hos opphavet.
Ha en bedre mandag :-)

Morn fra Feriekontoret. Måtte ta en rydding i eposten samt signere en drøss med papirer.

Men litt til nå, så er det relax en uke til. Ha en fin en !

God, ehhhh, formiddag fra Skaun!

Hjemme igjen etter en helg i København kombinert med møter, konsert og bursdagsfeiring. Kjenner på formen at det var skikkelig gøy, og skrittelleren på telefonen jobbet overtid begge dager der nede!

Jaja, bare 3 dager til neste tur, heldigvis var jeg lur nok til å droppe Arendalsuka i år! :)

Nyt mandagen, straks paracet til lunsj!

Kim

Hei fra Mørket. Pelsdotten er utålmodig i dag, mulig det er pølsesnabb-tilskuddet i maten som gjorde utslaget. ;) Koker’n sa imidlertid ‘boff’ i går og begynte å ryke, så må iverksette nødprosedyre før bokhandelen til Åtter’n leverer en ny i morgen.

Talking Heads traller på radioen og lover ville ting. Mandag er mandag, pensjonist eller ikke. Og mandag er Mad Dog Monday.

large.jpg

God formiddag fra Kongsberg.

En hektisk uke er tilbakelagt og formen i helgen har vært så som så. Torsdag fikk jeg ryddet ut av kontoret mitt. Heldigvis er det mye som er kastet tidligere så jobben var overkommelig. Men litt vemodig er det jo å begynne på avslutningen av yrkeskarrieren etter 32 år i lærerutdanningen. Men jeg håper jo å kunne jobbe litt fremover og ikke melde meg helt ut. Fredag var det CT og jeg tror kanskje det var den kontrasten som slo meg litt ut. Nå er i allefall formen meget bedre.

Nå blir det snart en liten tur ut i skuen for å se etter kantareller som det skal være mye av i år. Så får jeg vel pakke litt før ferden går til Bergen i morgen ettermiddag. Torsdagen blir ukens store høydepunkt med Brann - Hacken på stadion og forhåpentligvis avansement slik at gruppespill er sikret. Hjem igjen på fredag.

God dag fra Tananger,

Siste ferieuke på gang med vekslende vær her over i sørvest. Været ute betyr gjenværende vedlikehold i huset innvendig fortsetter. Det blir skraping , pussing og maling flere plasser sammen med min bedre halvdel. Satser på at det holder ut levetiden min.
Så blir det også noe jobbing på Flymuseet.
Ha en fin dag.

Back